NOD tussen 18-25 maart

Stelvio.. ik heb laatst eenzelfde verhaal gehoord. Meid had ook 4 dgn lichte bloeding en bleek innesteling te zijn!
 
Ik zit ondertussen op dag 35 van mn cyclus.. 9 dagen te laat als ik van vorige cyclus uitga. 2 negatieve testen.. ik vind het zo vervelend dat ik geen controle heb en NIETS kan doen. Denk soms dat ik misschien andere testen moet halen terwijl mijn onregelmatige cyclus meer voor de hand ligt. 
 
Herkenbaar?
 
Ik gebruik zelf (nog) geen ovulatietesten dus misschien stel ik wel een rare vraag... maar kan je een positieve ovulatietest krijgen als je al zwanger bent? Niet dat ik je hoop de grond in wil boren stelvio, maar dacht dat dat een ander hormoon was waar je dan op test...
@stelvio Je eisprong is dan idd wel aan de vroege kant maar misschien is geen 1 cyclus gelijk. Heb je inmiddels alweer getest?
@JDO is zeker herkenbaar! Vorige ronde ook een cyclus van 35 dagen, vreselijk frustrerend! Continu loop je met de gedachte, zou het dan toch?? En ondanks dat je het wel weet toch weer teleurgesteld zijn met de negatieve test.  Ik was uiteindelijk wel opgelucht dan ik ongi werd, dan kan je eindelijk verder.
 
@martineR: Ik ga er ook eerlijk gezegd niet vanuit dat ik zwanger ben hoor.. vanmiddag weer een ovulatietest gedaan en weer positief. Dus misschien heb ik gewoon een vroege eisprong deze maand. Nou ja, ik wacht gewoon af deze maand hoe het verder loopt. 
@jdo: het is erg vervelend zon onregelmatige cyclus. Zoveel dagen overtijd, dan heb je de hoop dat het goed ziet, maar die witte testen zijn zo frustrerend. Sterkte!! 
 
Oké, heel vreemd dit. Ik heb net een zwangerschapstest gekocht omdat ik nu al drie dagen dik positief test met ovulatietesten en ik heb net met mijn middag urine getest. Nu heb ik binnen een minuut een duidelijke teststreep en een erg vage lichtroze tweede streep. Dat zou betekenen dat ik dus wel zwanger ben toch??!... alleen het rare is dat ik me totaal niet zwanger voel. Ik heb alleen beetje rare spierpijn in mijn liezen en mijn darmen rommelen. Ik ga morgen maar voor de zekerheid testen met ochtendurine. Misschien is de uitslag dan wat duidelijker. Blijkbaar een late innesteling gehad dan. Durf het mijn vriend nog niet eens te vertellen, bang dat het weer mis gaat. Heb al twee keer een miskraam gehad (met 9 en met 6 weken...) Dus morgenochtend afwachten en als ik dan een duidelijkere test heb, dan vertel ik het hem!! Spannend...
 
Je houdt het wel spannend @stelvio!!! ? 
Maar een lichte streep is ook een streep hè. Ik zie in andere topics wel s foto's voorbij komen, misschien kan je een foto plaatsen zodat we mee kunnen kijken? 
Snap wel dat je nog niks durft te zeggen, de vorige keer had ik 4 testen gedaan voordat ik het vertelde aan mn vriend
Succes meid!
 
Terug
Bovenaan