NOD tussen 18-25 maart

Nog geen knaltest maar toch al wel een iets duidelijkere tweede roze streep..Ik vind het nog steeds heel spannend, want dat betekent dat ik vanaf mijn laatste echte menstruatie (die 3 dagen hele lichte bloeding is dan innesteling geweest)  nu 5,5 week ben.
Maar Geen echte knaltest dus nog... (en met die twee miskramen in mijn achterhoofd zit het me nog steeds niet helemaal lekker) 
 
 
Hallo meiden,
ik ben nieuw hier op dit forum was met jullie aan het mee lezen en ik herken mezelf echt in jullie situaties. Ik zou 24 maart NOD hebben en tot op heden nog geen mens te bekennen. Wel twee negatieve testen .. en heb ik twee dagen voor nod heel licht oud bloed verloren niet noemenswaardig. Verder voel ik me niet echt lekker erg vermoeid, met vlagen misselijk, steken/krampen in onderbuik en hoofdpijn.
 
@Stelvio wat spannend alvast een voorzichtige felicitatie!
 
 
 
Hoi yoaja!
Frustrerend he? Ik zit al bijna op 14 dgn later en ook 2 negatieve testen. 
 
Stelvio.. een clear blue nog proberen? Geen gedoe met streepjes.. zegt gewoon hoeveel weken (schatting). Spannend!!!
 
Stelvio... Ik dacht precies hetzelfde als JDO, zou ook voor de clear blue gaan, duidelijker kan je het niet krijgen. Heb je het inmiddels wel aan je vriend durven vertellen? 
@yoaja welkom! Wat vreselijk hè die onzekerheid. Wanneer heb je voor het laatst getest dan? Misschien maak je langzaam hcg aan. Kijkende naar je symptomen en naar stelvio's verhaal zou het nog zomaar kunnen...
JDO... Jij dus nog steeds niks, bah... ook nog geen symptomen van een naderende ongi? Hoop voor je dat het gauw komt, dit is ook waardeloos zo
Zoals ik al eerder zei gebruik ik geen ovulatietesten, maar heb wel het idee dat ik zondag of maandag al mn eisprong heb gehad (zou wel wat aan de vroege kant zijn, had morgen verwacht). Had wat meer en dikkere afscheiding (sorry details ?). Maandagmorgen nog wel geklust dus wie weet...
 
@ JDO super frustrerend en inderdaad die negatieve testen pff. Misschien toch maar een keer voor CB gaan? Welke testen heb jij gebruikt?
@MartineR ja vreselijk die onzekerheid. Ik heb vanmorgen voor het laatst getest ik hoop het.. maar durf niet op iets te hopen des te grote de teleurstelling straks maar een beetje zekerheid zou wel fijn zijn. 
 
Hopelijk voor ons allemaal snel wat duidelijkheid! 
 
Ik ga denk ik over een paar dagen dan een digitale test doen van CB, ik vind die krengen altijd zo duur en je moet wel voldoende hcg hebben wil je überhaupt een positieve test van CB hebben toch? Het lijkt me dan nog niet zinvol om nu al te testen, als die andere testen nog zo’n licht resultaat hebben. 
Echt frustrerend voor jullie dat jullie zo lang al overtijd zijn en nog niets hebben... bah. @yoaja; klinkt best als een late innesteling. Dat had ik dus ook. Dacht dat ik gewoon een lichte menstruatie had, maar blijkbaar dus toch de innesteling geweest. Over een paar dagen nog eens testen dan yoaja! Misschien heb je hetzelfde als ik :) 
 
@allen (omdat ik stiekem ook gewoon te lui ben om nog eens omhoog te scrollen hihi) nog geen klachten wat passen bij mijn ongi. Ook niet welke passen bij zwangerschap overigens.
Ik Gebruik de testen van action ook omdat deze goedkoop zijn.. wellicht juist omdat ze minder sensitief zijn??? Haha.. ik ga er gewoon van uit dat mijn lichaam nog ontregeld is. 
 
Liefs
 
Stelvio... ligt eraan welke test je nu gebruikt hebt. Onderstaand link staat in hoeveel hcg voor welke test je nodig bent. CB valt best mee hoor. Is aardig in de middenmoot. 
http://www.ovulatie-berekenen.com/overzicht-gevoeligheid-van-zwangerschapstesten/
De CB koop ik trouwens online, stuk goedkoper dan bij bijvoorbeeld de Kruidvat. Vind zelf de duidelijkheid van CB heel fijn! Tot dusver is dit de goedkoopste die ik heb kunnen vinden ⬇️
https://www.koopjesdrogisterij.nl/?gclid=CjwKCAjw75HWBRAwEiwAdzefxDVEl6Q-BQOVEoL9vPKHOGIYLTXvSUOE18uSf_BKm4wY-B3c1h7ijRoCz28QAvD_BwE
Moet zeggen dat ik het momenteel spannender van jullie vind dan van mezelf! Haha ? komt ook omdat mijn NOD nog even duurt, eerder dan de 16e verwacht ik niks
Yoaja... Ik snap je gedachte, ik ben net zo, voorbereiden op het ergste zodat het altijd mee kan vallen. 
 
Terug
Bovenaan