NOD tussen 18-25 maart

@JDO ik zou zeker een test doen. Bij mij was early test negatief, op de dag zelf ook, de dag er na ook, en 3 dagen later was hij positief!
 
@jdo: gewoon over twee dagen nog eens testen. Wie weet krijg je dan wel een positieve test in handen.
Ik ben helaas gisteravond ongesteld geworden. Voelde het dit keer helemaal niet aankomen. Geen krampen in de buik, we hele zere tepels, maar hoopte dat het daarom dit keer raak was. Helaas dus niet. Ik merk wel dat het me iedere keer als ik weer ongesteld word, het best wel veel doet. Ben inmiddels 35 en dan gaan de jaren wel tellen. Ben twee keer eerder zwanger geweest het afgelopen jaar, maar beide keren is het misgegaan (met 9 weken en met 5 weken) 
Afgelopen weekend dan ook nog ineens twee vriendinnen die vertelden dat ze zwanger zijn. Hoe leuk ik het voor hen vindt, het doet wel pijn dat het mij nog niet gegund is. Hopelijk lukt het de aankomende ronde en blijft het vruchtje  dan ook een keertje zitten :-( sorry, ben momenteel echt even een wrak..
 
Oké, gisteravond roze afscheiding en vanochtend dus een drupje rood bloed bij afvegen en dacht dat ik ongesteld was geworden.. nu alleen nog een beetje bruine afscheiding. Dit is wel erg weinig voor een ongesteldheid. ik snap niks meer van mijn lichaam.
 
@stelvio..
 
War vervelend om te lezen. Ik voel met je mee.. ondanks dat ik nog maar kort bezig ben net zwanger worden raakt mij jouw berichtje. Hopelijk is het deze keer raak!
 
Ik duim voor je..
Voor alle meiden hier overigens??
 
@JDO ik zou over een paar dagen nog s testen. Kan tuurlijk zijn dat je nog aan het ontpillen bent. Maar misschien is je eisprong toch iets later geweest dan dat je dacht (tenzij je ovulatietesten hebt gebruikt) en ben je alsnog zwanger. Ik was in december 6 dagen overtijd, teste hartstikke negatief. Uiteindelijk de december menstruatie overgeslagen en 9 januari een positieve test in handen (helaas ging het bij 9 week alsnog mis).
@stelvio zo begon ik zaterdagmiddag ook, dus stiekem nog de hoop dat het een innestelingsbloeding was maar zondag brak het helemaal los. Nou heb ik wel s gehoord dat de eerste keer na een mk een stuk heftiger is dus dat klopt dan bij mij wel.
stom hè dat je lichaam zo in de war kan zijn en je zo voor de gek kan houden.... snap heel goed dat je ff een wrak bent, dat mag toch ook! Wens je veel sterkte en duim voor de volgende ronde! 
 
@Stelvio: Ik leef ook met je mee! Wie weet als het niet helemaal doorzet dat het toch nog kan zijn dat je zwanger bent? Zo weinig bloed kan ook gewoon als je wel zwanger bent.
Wat zegt je gevoel?
 
Ik werd zondagavond ongesteld, maar het is echt zo weinig, kan het niet echt ongesteld noemen, dus of zondag nu weer mijn eerste cyclusdag was? Ook geen menstruatiepijntjes ofzo. Ik vind het maar vreemd. Test was zaterdag en zondag allebei negatief (was daarvoor dus positief 3 dagen), dus ik ga echt niet meer uit van een zwangerschap hoor, maar het is gewoon irritant dat de menstruatie, of vroeg miskraam hoe je het ook noemen wilt, niet echt flink doorzet.
 
@JDO, nog getest?
 
Het heeft toch doorgezet hier. Niet veel, maar toch wel iets. Mijn gevoel zegt dat dit een menstruatie is en dat we nu gewoon maar weer opnieuw moeten beginnen...hopelijk de volgende ronde wel geluk. 
 
Vanochtend getest.. nog altijd negatief.
Ik heb nu echt een enorme baalochtend.. kan wel huilen. Stom he? Heb wel wat krampjes in mn buik en rug al een paar dagen maar daar blijft het bij. Wel ben ij de afgelopen 2 dagen een emotioneel wrak.. ?.. 
We spreken elkaar gewoon weer in de volgende ronde?.. weer een nieuw topic aanmaken of gaan we hier verder? 
 
Liefs
 
Terug
Bovenaan