NOD tussen 18-25 maart

Thanks MartineR voor de links. Echt superfijn!! Ik heb de actiontesten gedaan dus ik kan de digitale clean blue dan ook doen. Hetzelfde aan hcg waar het op reageert. Top. Haal ik die test morgen en dan test ik ook. Bedankt!
 
http://s349.photobucket.com/user/reneetje82/library/
hier geprobeerd om de testen te fotograferen.. 
geen idee of de link werkt :/
 
Linkje werkt, en ik zie ook een streepje hoor. Weliswaar vaag maar hij is er wel!! Morgen nog even CB afwachten maar zeg toch voorzichtig gefeliciteerd ?
 
CB gaf zojuist aan: zwanger 1-2 weken :D Toch maak ik me nog steeds zorgen. Dan is de bevruchting dus erg laat geweest deze maand of de innesteling erg laat.. of ik maak te weinig hcg aan. Ik heb nog steeds die twee miskramen in mijn achterhoofd. Maar voor nu even dan een klein vreugdesprongetje..
 
Yes!! Gefeliciteerd stelvio ?
CB rekent vanaf de bevruchting dus dan zou je idd een late eisprong gehad kunnen hebben. Had jij ook niet die bloeding gehad? Heb ook wel s gehoord dat je bloedverlies kan hebben bij je ovulatie namelijk...
Snap heel goed dat je voorzichtig blij bent. Miskramen blijven in de hoofd zitten. Zou als ik jou was over een dag of 3 nog eens opnieuw testen,  ook met die van de action. Als je hcg verdubbeld elke 48 uur dan zou je toch een dikkere streep moeten krijgen lijkt me, zou wel zo lekker zijn voor het vertrouwen ?
 
Goede tip om over paar dagen nog eens te testen, hopelijk worden de teststrepen wat duidelijker. Dan neemt de onzekerheid ook zeker iets af denk ik. Vind het nu nog allemaal veel te spannend en bij ieder gevoel, steekje denk ik steeds: oh nee, toch niet weer. En ook als ik naar de wc ga, elke keer bij het afvegen hopen dat er geen helder bloed op het papier zit. Had vanmorgen wel lichtroze slijm op het papier, dik schrikken natuurlijk, maar dat was het enige van vandaag... 
 
Terug
Bovenaan