NOD tussen 18-25 maart

Pff wat vervelend Stelvio had zo gehoopt op goed nieuws voor je? en wel een knal test ik begrijp dat je er super onzeker van word vreselijk dit en dat wachten sloopt je al helemaal..
vreselijk heb je inmiddels al meer duidelijkheid of ben je op spoed controle geweest? Je kan beter tevaak bellen! 
Begrijp je verdriet dikke knuffel vanaf hier .. 
 
Morgenochtend om tien uur moet ik naar het ziekenhuis voor allerlei controles en bloedtesten. Er is berusting inmiddels bij mij. Ik ga nu maar gewoon vanuit dat het dus mis is. Ik hoop dat ze mijn eileider/eierstok kunnen redden, want daar ben ik nog het bangste voor.. dan heb ik er nog maar 1 als ze die moeten weghalen. Ga nu maar proberen te slapen, dan is het snel morgen en weten we meer.. 
 
 
Weer even bijgelezen omdat ik me afvroeg hoe het met jullie is..
Stelvio wat afschuwelijk om te lezen. Een hele dikke knuffel en heel veel liefs!!
 
Jeetje Stelvio wat heftig... weet niet zo goed de woorden te vinden. Je krijgt het flink voor je kiezen zo... ook van mij een dikke knuffel! 
 
Lieve dames,
Beetje dubbel allemaal maar wil het toch graag met jullie delen.. gisterochtend had ik een (licht) positieve test in handen. Vandaag ben ik een beetje oud bloed verloren iemand van jullie dit eerder meegemaakt ? Morgen toch maar even de gynaecoloog bellen misschien.. aangezien 12 februari mijn laatste menstruatie is geweest. 
Liefs 
 
Spannend Yoaja! Hoop dat het goed zit, kunnen wel wat goed nieuws gebruiken in deze groep
Stelvio, hoe is het bij jou? Weet je al wat meer?
Ik heb inmiddels de ovulatietesten binnen, vanmorgen eentje gedaan, puur om even te kijken hoe het werkt. Na flink turen zag ik een heeeeeel licht streepje. Volgens het tabel wat erbij zit zou ik vanaf zondag moeten gaan testen maar denk dat ik morgen en zaterdag erbij pak. Gewoon om te kijken of ik meer ga zien en heb toch 24 van die testen dus eentje meer of minder maakt ook niet uit. We gaan het zien in elk geval!
 
Na allerlei testen en echo’s werd ik vandaag opnieuw naar huis gestuurd. Gisteren ook al... Bloedwaarden zijn iets gestegen maar ze kunnen het nog steeds niet goed vinden. Ze vermoeden nog steeds een bbz (buitenbaarmoederlijke zwangerschap) Morgenochtend opnieuw nuchter melden om 9 uur en mezelf goed in de gaten blijven houden. Als ik me slechter ga voelen dan moet ik meteen terug. Pfff hoop dat dit niet dagen gaat duren zo...
 
Yoaja: gefeliciteeeeeerd!! Wat leuk ☺️
 
Terug
Bovenaan