NOD tussen 18-25 maart

@momai
 
Nee.. nog nog niets te bekennen.. test vanochtend negatief.. wellicht nog onregelmatig.. maar totaal geen klachten can uberhaupt iets..
 
Spannend!!
 
@stelvio bedankt voor je reactie, fijn om te weten dat ik niet de enige ben die zich zo voelt. Idd het idee dat je misschien weer zwanger kan zijn en die onzekerheid is vreselijk frustrerend. Morgen is het 5 week geleden, ben denk ik gewoon te ongeduldig. Gekke is dat ik sinds afgelopen zondag af en toe wat in mn buik voel, niet dat mn menstruatie eraan komt maar wel dat er iets gaande is. Dat had ik ook toen ik zwanger was de eerste week nadat we het wisten. Nog maar even een weekje weer aanzien en wachten...
Lees dat jij ook spannende dagen hebt, heel veel succes, hopelijk dit weekend een positieve test in handen!
 
Nou tot nu toe nog niks nieuws... geen positieve test, maar ook nog geen menstruatie. Ik durf eigenlijk niet meer te testen morgenochtend... steeds die witte testen zien, is niet zo fijn :-( misschien moet ik maar even een paar dagen wachten. Ben ik dan bijvoorbeeld dinsdag nog niet ongesteld, dan ga ik woensdagochtend nog eens een testje er tegenaan gooien....
 
 
Ahh Martine en Stelvio, die onduidelijkheid is killing... dan duren de dagen zo lang!
 
Gisteren zei mijn gevoel al dat het lichtere teststreepje dan de dag ervoor geen goed nieuws was, vanaf gistermiddag ook geen kwaaltjes meer en voelde eigenlijk al dat t er gewoon niet meer was en vanmorgen inderdaad een spierwitte test... ?
Best even balen natuurlijk, eerst drie testen die steeds duidelijker werden, dan krijg je toch echt al hoop dat t goed zal gaan. Maar t is nog maar ronde 1 en vond t ook wel belachelijk snel gaan. 
Nu wachten op een bloeding en volgende ronde nieuwe kansen. 
 
@stelvio en @momami 
Gisteravond ff een flink breekmoment gehad toen mn vriend weer thuis was (is altijd doordeweeks weg ivm werk). Zat er even helemaal doorheen. Manmanman wat kan dat soms even opluchten! En vanmiddag werd ik zo dan ineens ongi, net alsof alle stress het tegengehouden heeft ofzo. Tuurlijk balen dat het niet raak is maar in elk geval wel duidelijk dat ik weer een cyclus heb.
Momami, wat vreselijk kl*ten, hoop dat je idd gauw verder kan in een nieuwe ronde. 
Stelvio, die witte testen zijn idd vreselijk frustrerend, ik duim voor je hoor!
 
Jeetje wat balen MartineR, toch heb je dan een beetje hoop he na 5 weken wachten...  hopelijk wordt je cyclus nu weer wat regelmatiger zodat je snel een positieve test in handen hebt. En Momami wat klote zeg!! Ik had het zo gehoopt voor je. Nu dan even flink balen en dan een nieuwe cyclus in. Ik ga duimen voor jullie beiden. 
Hier nog steeds niks... 
 
@Martine, balen dat je ongi geworden bent! Ik duim samen met Selvio dat je dat volgende ronde niet meer wordt!!
 
@Stelvio, nog steeds geen duidelijkheid, maar er is dus nog hoop! ;) Succes met wachten!
Hier nog geen bloeding, mag nu van mij wel zo snel mogelijk komen, dan hebben we dat maar weer gehad. 
Hoop dat mijn hormonen snel weer op de rit zijn, alles is echt helemaal van slag. Ben eigenlijk niet echt verdrietig om dat het misgegaan is, daar had ik gewoon al wel rekening mee gehouden, maar de hormonen nemen een loopje met me. Was gisteren de hele dag super kortaf naar de kinderen en 's avonds boos op mijn vriend, om vervolgens een enorme huilbui te krijgen. En ik ben normaal altijd heel stabiel, dus de kinderen snapten er natuurlijk ook niets van. Maar ik wil het ze ook niet uitleggen, wil ze hier niet mee opzadelen. Maar vind het wel heel sneu voor ze! Vriendlief incasseerde alles maar en bleef ontzettend lief voor me, de schat.
 
Afgelopen vrijdag mijn NOD.. nu nog steeds niets.. vrijdag was mijn zwangerschapstest negatief. Ik gok dat het komt doordat ik in oktober gestopt ben met de pil.. 2x menstruatie gehad.. hier zaten 25 dagen tussen.. wellicht nog onregelmatig en daarom dat het nu langer duurt? Ik word er wel gek van .. dat wachten. Zouden jullie nog een test doen?
 
Liefs
 
Terug
Bovenaan