NOD tussen 18-25 maart

Bij jullie al nieuwe meiden? Ik helaas vandaag mijn ongesteldheid. Erg verdrietig omdat ik overal lees dat je na miskraam juist erg vruchtbaar bent :(.
 
Bilu, wat naar! Ik wil wel iets zeggen om je op te beuren, maar ik geloof niet dat er iets is wat nu echt helpt...  
Ik heb vandaag de extra gevoelige testen van sensitest binnen gekregen en heb een tuurstreepje gezien...  morgen weer testen en hopelijk dan duidelijker. Op zich goed nieuws, maar ben nog maar niet blij voordat ik echt goed oplopende testen zie. 
 
Ow wat een goed nieuws! Dus je bent zwanger? Gefeliciteerd alvast voorzichtig.
ik vroeg me af hoe jij het hebt aangepakt met klussen, welke dagen voor je positieve ovulatietest en welke dagen van positieve test? Wie weet helpt het ?
 
Nou, ik weet t niet hoor, vanmorgen nog net zo'n tuurstreepje als gisteren, niet donkerder dan gisteren, dus ik hoop nog maar nergens op. 
Nou... ik had zondags een knalpositieve LH test, toen zondag ochtend en avond en nog maandag geklust....we waren enthousiast zal ik maar zeggen . ?
Overigens was de ovu-test maandags ook nog donkerder dan de teststreep maar lichter dan zondag. 
Dus ik denk maandag of uiterlijk dinsdag mijn eisprong gehad. Ik denk wat gevoeld te hebben maandags, dus daar ga ik vanuit. 
 
 
Ik weet niet precies welke dag, want mijn mirena is pas 16 dagen geleden verwijderd en ik werd met de mirena niet echt ongesteld. Wel iets roze afscheiding gehad 14 dagen voor de posi ovu-test, dus ik reken die dag maar als cd1.
Overigens net nog een test gedaan (want ik vond dat die van vanmorgen vroeg ook "raar" deed, duurde heel lang voordat hij doorliep en de controlestreep verscheen) en deze is wel donkerder dan die van gisteren, turen niet nodig, duidelijk een licht lijntje te zien!! Hij staat zelfs goed zichtbaar op de foto. Voorzichtig blij nu dus ?. 
Vind t echt bizar, zo snel na het verwijderen van de mirena, maar blijkbaar kan t. 
 
Hoi allemaal,
ik zit ook in een andere groep, want mijn nod is aanstaande zondag. Dus ik val net op het randje. Ik voel nog weinig en na diverse teleurstellingen ga ik nu ook niet eerder testen dan zaterdag of zondag... alleen dat wachten vind ik vreselijk. Had vandaag twee keer een vage misselijkheidsaanval, maar ja, dat zegt natuurlijk ook niet alles. Ook mijn tepels zijn aardig gevoelig maar dat had ik vorige maand ook en toen werd ik gewoon ongesteld... 
voor de dames die zwanger zijn: gefeliciteerd!! 
Testen jullie wel eerder dan je nod?? 
 
Terug
Bovenaan