NOD tussen 18-25 maart

Hoi allemaal!
 
Mijn NOD zou morgen zijn. Ik voel nog helemaal niets van premenstruele klachten maar ook geen klachten te maken met zwangerschap. 1x pijnlijk borsten en wel veel acne.. 
Ik twijfel of ik al een test zal doen of gewoon zal wachten tot morgen/paar dagen later. Mijn cyclus kan nog wat onregelmatig zijn namelijk..
 
Iets tips?
 
Vanmorgen getest, maar gewoon nog hartstikke wit die test. Ik zit nu twee dagen voor mijn nod en kon het toch niet laten. Ook omdat ik hele gevoelige tepels heb en vreselijk moe ben. Ik ben al twee keer eerder zwanger geweest, maar die zijn beide in een miskraam geëindigd... eentje na 9 weken en eentje na 6 weken. Ik testte toen zelfs vier dagen voor mijn Nod hartstikke positief. Dus ik denk dat het weer niet zo mag zijn deze ronde :-( of verschilt dat echt per zwangerschap?? 
 
 
Bij mij verschilde dat echt per zwangerschap (Heb al 3 kids). Dus dat zegt niet zoveel. 
Dat zeg ik nu wel, maar mij maakt het ook wel wat onzeker dat mijn testjes van afgelopen 3 ochtenden hetzelfde blijven, ze worden niet donkerder.... en dat was bij de andere keren wel zo. 
Nu 1 dag na NOD,  niets van ongi te bekennen, dus t zal vast goed zitten. Maar ben er nog niet helemaal gerust op. ?
Stelvio, nog 2 dagen wachten en als je niet ongi wordt nog eens testen? Wie weet issie dan wel positief. 
 
Ik had mn NOD de 15e al (denk ik na een mk op 17 feb). Maar nog steeds niet ongi dus vanmorgen nog maar s getest, weer negatief... ?
Lijkt wel alsof mn hele cyclus van slag is na de mk. Merk dat ik er zelf ook van slag van raak...
Herkenbaar voor iemand? 
 
@MartineR: zeker herkenbaar!! Na mijn miskraam duurde het vijfeneenhalve week voordat ik weer ongesteld werd. Ook best frustrerend want ik dacht natuurlijk dat ik zwanger was omdat ik zoveel dagen overtijd was... gewoon de ongesteldheid afwachten en dan er weer vol voor gaan! Heb ik toen ook gedaan!! 
@Momami: oké dat kan dus zeer verschillen. Ik wacht dan nog even een paar dagen. Wie weet test ik later wel positief. Mijn tepels doen namelijk zo veel pijn. Dat heb ik nog nooit gehad. En af en toe zo’n vlaag van misselijkheid. Het gevoel lijkt echt op de eerdere zwangerschappen... nou wachten tot zondag of maandag dan maar! 
En zolang je testen niet lichter worden is er niks aan de hand hoor!!! Duurt soms 48-72 uur voordat de hcg omhoog gaat... dat zijn 2 a 3 dagen.. dat klopt dus wel
@JDO: al getest?? Succes!! 
 
Stelvio, dank voor je geruststellende woorden. Mijn urine was vanmorgen ook veel lichter dan vorige dagen, dus niet zo geconcentreerd... dus het is ook niet zo gek eigenlijk. Maar toch maakt het me onzeker.
Is ook helemaal niet goed zo vaak testen, maar kan t toch niet laten, haha. 
Je kwaaltjes lijken er wel op!!  Nog even afwachten, succes!!
 
Terug
Bovenaan