NOD tussen 20 en 25 februari!

Hi hi, voor diegene die hier overgebleven zijn :)! Jammer dat de foto niet lukt gebruiker.. maar een voorzichtige gefeliciteerd dan denk ik.. ik moet nog 3 dagen wachten.. heb eigenlijk veeeel minder ‘symptomen’ dan vorige maand dus het is echt afwachten. Heb snachts wat hoofdpijn gehad maar dat kan ook vanwege de jetlag zijn. Zelfde voor moeheid. Vorige maand had ik paar dagen voor nod al ongi gevoel maar ook dat heb ik deze maand niet. Toevallig is mijn man thuis dit weekend dus kunnen we samen testen mocht dat het geval zijn. Ik kan op zich deze maand goed (af)wachten maar over het algemeen vind ik het hele zwanger worden toch wel moeilijker dan ik dacht.. ‘leuk’ kan ik het op dit moment dan ook even niet vinden.. 
 
Hi Anne-BB,
Ja gek dat hij niet zichtbaar wordt.. Een vriendin van mij heeft het aan de huisarts laten zien toen zij op controle ging (ik moest hier even om lachen haha). Die zei ook ja, hij reageert echt alleen op HCG maar doe voor de zekerheid er morgen nog maar 1 en kijken wat er gebeurd.. qua symtomen heb ik eigenlijk vanaf een paar dagen na mijn eisprong een soort van 'er trekt wat aan mijn baarmoeder' gevoel.. Dit heb ik nu ook nog steeds maar in mindere mate.. Misselijkheid heel vaag niet waarvan ik denk dat is opmerkelijk, misschien nu ook wel beetje van de zenuwen! Ik hoop dat jullie dit weekend een test kunnen doen die positief is! De leukig heid kan er na een tijdje wel van af gaan, begrijp ik super goed. Wij waren niet echt aan het proberen maar het ook niet aan het voorkomen en vindt dit al mega spannend... 
 
Hi Marlieke, grappig, met die instelling begonnen wij ook! Het heeft alleen niet lang geduurd voordat we het wel wat serieuzer aanpakte haha. Daarbij houden we het zeker heerlijk relaxed en spontaan en is er absoluut geen gevoel van moeten. We houden het in de gaten maar gelukkig zijn we allebei nuchter genoeg om het gewoon leuk te houden. Ik had dan op het begin ook die spanning en daar genoot ik al van, maar hoe langer het uitblijft hoe minder die spanningsgevoel blijft. Misschien omdat ik nu erg moe ben zit ik even in een iets negatievere gedachtegang. Komt vast ook wel weer goed maar fijn om het even te kunnen delen.
ga je morgen nog een keer testen?
 
Ik zit ondertussen op mijn nod... Heeel heeeeeeeel vaag streepje maar toch net een beetje bruinige afscheiding... 
Ik ben zwaar in de war.. en grieperig ook nog... En huuuge ass borsten... 
 
 
 
Thnx Anne ! Ik duik ook tussen allerlei emoties! Lol ;) 
Ik hou jullie op de hoogte... Momenteel mega hoofdpijn... En nog niets doorgezet..! 
 
 
 
Ik heb nog een test gedaan en deze was duidelijker! Heb de huisarts maar gewoon gebeld en kon meteen even terecht, die heeft voor zover ze kon de zwangerschap bevestigd. Aaah! We kunnen het niet goed geloven!!!! Zo onwerkelijk..! Succes Dollywood!! Ik duim mee voor jullie! 
 
Vanmorgen getest (mijn nod is Eigenlijk pas a.s. vrijdag maar ik kon niet wachten) Ik heb de early test van Kruidvat gebruikt en ik zag een vaag kruisje in het testvenster. De horizontale streep van het kruisje was duidelijk en de verticale streep was veel minder duidelijk. Dus nog wel spannend vind ik, want het was niet heel duidelijk dus misschien is het toch niet zo. Op vrijdag nog maar een keer testen. Heb al anderhalve week last van een soort van spierpijn in de onderbuik, maar dit is anders dan menstruatiekrampen. Daarnaast gevoelige tepels. Maar ja die heb ik ook als ik ongesteld moet worden... 
 
Terug
Bovenaan