NOD tussen 20 en 25 februari!

Hallo dames, 
 
Ook ik zit weer op het wachtbankje. Afgelopen week flink geklust en 25/2 zal mijn NOD zijn. Voor mij is het nu de tweede ronde. Heb sinds gisteren pijn in mijn onderbuik, en moet vaker plassen. Het vrijen werd ook ineens pijnlijker dus we laten het nu maar even voor wat het is. Ga ervan uit dat we wel genoeg geklust hebben:) vermoed dat het wel eens een blaasontsteking kan zijn helaas, maar dat zou de kans op een zwangerschap niet kunnen beinvloeden denk ik toch? 
 
Fijn om je verhaal hier te kunnen doen op het forum en mee te lezen met jullie verhalen. Had mijzelf voorgenomen er deze ronde minder mee besig te zijn maar denk dat dit me weer niet gaat lukken?
 
Nou dames kunnen de dagen weer aftellen voor de NOD spannend weer he...
Heb sinds donderdagavond roze afscheiding echt roze is geen rood mijn man en ik vinden het wel spannend nooit mee gemaakt in de 18mnd dat wij al bezig zijn. Afgelopen vrijdag bloed moeten laten prikken voor de progesteron krijg ik woensdag 14 feb de uitslag van en krijg ik te horen wat ze evt willen gaan doen. Ben ik deze maand niet zwanger dan ga ik de molen in en word het inseminatie dat heeft de gynaecoloog al verteld.
Nou meiden we gaan allemaal heel hard duimen voor elkaar !!!
 
Liefs -x-
 
 
@Danielle het is inderdaad afwachten ik hoop voor je dat je nog duidelijkheid krijgt. 
@Ella volgens mij heeft een blaasontsteking geen invloed op het zwanger worden. Ik durf niet te zeggen wat antibiotica doet als je dit zal krijgen. 
@Beertje het zal eventueel een innesteling kunnen zijn, je hoort vaak dat er dan ook roze afscheiding te zien is. Wanneer zal je de eisprong hebben gehad? En wat spannend wat betreft de progesteron test, maar wel fijn dat ze dat doen aangezien je al een tijd aan het proberen bent. Ik hoop voor je dat het deze ronde gelukt is! 
Wachten maar weer dames, ik ga zo nog een ovulatietest doen. 
 
@irisxo denk dat ik 3-2 eisprong heb gehad.zelf voel ik dat nooit dus ik gebruik ovulatietesten van de action want anders loop het wel erg op ...want die dingen zijn best prijzig. Nog paar dagen wachten dan weten we waar we aan toe zijn.maar ik vond het apart want heb dit nog nooit gehad dus hoop dat het een goes teken mag zijn!!
Succes meiden  ????
 
@Beertje dan zal het heel goed een innestelinsbloeding kunnen zijn. Ik hoop het voor je! Zal voor je duimen. 
Heb net weer een ovulatietest gedaan, hier was helemaal geen streep meer op te zien. Het ziet er dan toch naar uit dat ik mijn eisprong gisteren heb gehad, net de dag dat we niet bezig konden. Ik hoop dan maar dat het klussen van donderdag zijn werk heeft gedaan. 
Vandaag ook geklust, ik vroeg me daarom wel af of dat dan nog zin heeft gehad wat betreft het zwanger worden? Gistermiddag rond 12:00 had ik dus een ovulatietest met een duidelijke teststreep. 
 
Hey Iris, 
Ovulatietest test de LH piek. Als je de LH piek meet dan vind je eisprong binnen 24 tot 36 uur daarna plaats. Maar je weet natuurlijk nooit wanneer hij precies is ingezet ;). Als jij gister om 12.00u een knalstreep had is het dus zeer waarschijnlijk dat je vandaag de eisprong had. 
Je ei leeft ongeveer 1 dag en dan is het dus prima om vandaag nog te vrijen! 
Groetjes Danielle
 
 
Hallo Danielle, 
Heel erg bedankt voor je reactie. Ik dacht dat de ovulatietesten juist de eisprong teste. Ben nu in ronde 3 en voor het eerst ovulatietesten dus ben nog wel amateur hierin haha. Echt fijn dat je dit weet want ik las veel op het internet dat seks na je eisprong geen zin meer heeft. 
Goed om te weten als je een streep hebt dat je dan waarschijnlijk de volgende dag de eisprong hebt. Ik dacht namelijk die dag zelf. 
We hebben in iedergeval deze ronde ons best weer gedaan. 
Hoe gaat het nu met jou Danielle? Maak je je nog veel zorgen? 
 
Terug
Bovenaan