NOD tussen 22-3 en 31-3

Goedemorgen allemaal,

Ik ben erachter hoe je de banner hierin kan zetten, gelukkig! Bij deze de mijne...

Na het stoppen met de pil (augustus 2006) heb ik een onregelmatige cyclus...De afgelopen 2 maanden 25 dgn, 1 keer 28,  1  keer 23 en 3 keer 27. Ik heb de banner op 28 dagen gezet....Nu heb ik wel hele spannende tijden..Mijn vader is maandag voor een 5 uur durende operatie weggeweest en ik reageer nogal heftig onder stress..Maar goed alles is goed gegaan en nu zou het dan moeten komen.....Ben zo benieuwd..
Gisteren toch wel even tegen mijn man gezegd en die kreeg gelijk twinkeling in zijn ogen...Ben heel de tijd 'bang' om naar de WC te gaan...wat nou als...Om jezelf gek te maken!!! ongelofelijk zeg...Nou ja ff wachten nog!!!

Meiden allemaal heel veel succes!!!
ps: Ik ben echt heel de dag door misselijk...

Jee wat doet de site raar zeg. Moet echt 4 keer drukken op alles voor ik erin kan. Hopelijk wordt dat binnenkort verholpen.

Ik zit zo in spanning.....Nog 3 dagen en dan is het mijn NOD dag. Misselijkheid is hier geen symptoon. Helaas is Jim vanacht ziek geworden. Stond te spugen......als ik het was geweest, dan had ik verkeerde hoop gehad.
Heb echt nergens last van. Tenminste niet van dingen waar ik gewoonlijks ook last van heb.
Wel van de week erge ongi gevoel, maar dat is helemaal weg. Meestal wordt ik ongesteld zodra ik dat voel, maarja, dat was met de pil, dus dat zegt ook al niks.

Heb al een test in huis gehaald. Heel gevaarlijk, maar toch gedaan....

Zou toch leuk zijn he als we allemaal zwanger zijn!!!! Zijn jullie ook zo blij dat het lente is? Ik zie allemaal eendjes druk in de weer en hoor allemaal vogels heftig zingen! Sowieso ben ik erg vrolijk de afgelopen dagen en m'n vriend zei dat hij helemaal niet aan mijn gedrag merkt dat ik ongesteld moet worden... Normaal ben ik deze dagen namelijk een soort monster (herkennen jullie dit?)

Bij mij nog steeds weinig kwaaltjes; gisteren helemaal niets, vanochtend heel even bij het wakker worden een vlaag van misselijkheid, maar toen ik opstond was dit meteen weer over. Ook geen ongi-pijnen....

Rian, hoe is het met jou? En Kiki, Tamjebamje, Miranda en de rest? Waarschijnlijk willen jullie ook allemaal een berichtje plaatsen, maar lukt dit niet...

heb zaterdag/zondag m'n nod..... nog paar nachtjes slapen!

succes allemaal!

Danielle

Op goed geluk dan weer... hopelijk plaatst hij nu wel (heb net 10x geklikt dus.... goede hoop) Gisteren was ik goed ziek, misselijk (van koffie en andere vreemde geuren) vanochtend nog eenn paar keer moeten kokhalzen van mijn anders ooh zo overheerlijke douchegel en nu gaat het goed eigenlijk. Gisterenavond lag ik al om 21.00u te gapen en om 21.05 sliep ik al. Misschien had ik dat wel nodig. Was ook niet echt aardig gisteren  en vreselijk suiker te kort pfff. moest echt een snoepje pakken om mezelf weer goed te voelen hoor. Nu heb ik gisteren ook wel een drukke dag gehad dus dat kan het ook allemaal zijn geweest. Maar ik verwacht nog steeds positief nieuws as maandag... (GEEN  Duivels dus...) Hebben jullie dat ook dat als je die afbeelding ziet in een bericht dat je denkt daar zijn ze bij die persoon, de duivels? haha ik wel altijd. Bij mij dus nog niet, en verwacht ze ook echt niet. Voel de hele dag allemaal rare dingen en bellen in mijn buik, ben doodmoe, af en toe goed misselijk en ook constant steekjes en druk op en  in mijn borsten. Vanmorgen voor de gein mijn temp opgemeten en deze was 37.3 das toch best hoog niet? Kortom posi nieuws. Ik hoop het zo. Ik wil toch pas zat de 31e testen s'ochtends dan hebben we namelijk heel het weekend om te genieten. En als ik nu heel de week niet ongi wordt dan weet ik eigenlijk al genoeg. Toch?
Hier is overigens niets te merken van lente de regen komt met bakken en vlokken en korrels uit de hemel vallen.  geen lente dus nog.

Ik ben benieuwd of de rest het lukt om in te loggen en te plaatsen...
Voor iedereen die morgen hun NOD heeft ik  voor jullie

X Miranda

Hoi Meiden,
Hier gaat het wel goed!
Tenminste.. Borsten zijn nog wel pijnlijk, ben nogsteeds moe, maar ik weet voor 99% zeker dat ik vandaag of morgen ongesteld wordt...
Heb wat steken en krampen en mijn gevoel zegt me gewoon dat ik ongesteld wordt.. Dus ik denk dat wij een ronde overslaan.. Ach het is geen ramp.
Had sowieso niet veel verwacht deze maand omdat het zo kort na de miskraam is..
Ik hou jullie op de hoogte!

Gridje gefeliciteerd meid!!!
Super voor je!!!

Miranda, jij krijgt ook een posi test dat kan niet anders!!!
Voor de rest van de meiden ik blijf duimen!!!
Liefs,
Rian

Hoi Dames!!

Frustrerend dat je een stukje heb getyped en dat het er dan niet komt te staan!!!

Maar ik weet niet hoe ik me voel...
Niet echt het gevoel dat ik ongi moet worden, maar vorige week had ik meer steken in de onderbuik en borsten...
Wel een raar gevoel in de buik,soms ook echt de darmen.
Gisteravond was ik wel even misselijk en net rook ik iets (als ik er nu weer aan denk...)
Maar eten smaakt me goed.
Verder was ik gisteravond ook heel moe...
Je praat jezelf gewoon zwanger he???
Ik wil het liefst nu testen omdat ik het gewoon wil weten, maar ja geduld is een schone zaak ha ha ha!!!
Ik denk dat ik zaterdag ga testen als de RD's wegblijven...
Ik vind het weer zoooo spannend.
Hoe is het met de rest???

Liefs,
Kiki

O, wat een spannende week voor allemaal. Hoop maar dat er veel zwangeren zijn.... lees elke dag eventjes om te kijken hoe het met deze groep is ......... Ik moet nog 10 volle dagen wachten  voordat ik iets meer weet..... voel in ieder geval nog he-le-maal niets. Druk geklust de  twee dagen voor het ei (voel het altijd goed), maar niet op de dag zelf of erna (moe )........................... maar las net dat het zaadje er wel zeker 6 uur over doet om bij het ei te komen; als manlief nu sterke zaadjes heeft, is er hoop................
Groeten, tot later, Sigri

He Sigri, wat duurt dat lang he!!! dat wachten, ik moet ook nog 10 dagen wachten op mijn NOD. pffffffffffffffffffffffffff! wij hebben ook flink geklust dit weekend!  We hebben er maar een heel gezellig weekend met zijn tweetjes van gemaakt!!
Mijn mannetje is er netzoveel mee bezig als ik, die wil een hele trotse papa worden!!!

Hij is echt zo leuk met kinderen ( we hebben flink geoefend met de kids van vrienden)
hij krijgt ze allemaal aan het lachen, en kan ze ook goed troosten! Een toppertje!

Groetjes Saarj

Terug
Bovenaan