NOD tussen 22-3 en 31-3

Ha SaarJ, hopelijk komt dit berichtje aan, ik zit ontzettend te klooien met het forum dat heel irritant doet. Leuk, iemand die net zo lang als ik moet wachten..... wat kunnen 10 dagen lang duren, he? Heb jij al ergens 'last' van? Nou, laten we elkaar op de hoogte houden...... Hopelijk hartstikke Plus op de test over 10 dagen.....................
Sigri

Hoi, hoi,
Ik had geen zin om eerder een berichtje te gaan plaatsen, vanwege de storing op het forum. Word er echt zo gek van!! Het is nu half 1 geweest, dus mijn NOD dag. Ben heel benieuwd. Eergisteren had ik erg last van mijn darmen en vandaag (gister nu dus), heb ik eigenlijk niet veel gevoeld. Ook geen gevoel dat ik ongesteld moet worde, ach zie het wel!! Ik hoop natuurlijk dat de RD weg blijven, maar als het niet zo is is het ook prima. Al zou het wel leuk zijn. Jullie horen nog van mij!!

Groetjes Tamara

quote: tamjedebamje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-03-2007 00:36:42'));

Ha Tamara, spannende dagen dus. Nog niets te bekennen???

als dit klopt ben ik dus 1 dag overtijd!!!! nog nergens rd's te bekennen, niet eens een druppel
Tamara, we zitten echt vlak bij elkaar! Ik duim voor je meid!!!!!

Nou ben heel benieuwd!
Heb wel wat krampen gehad.. Vandaag een ander gevoel niet echt te beschrijven.. Blijf erbij dat ik denk dat ik ongi wordt.. Dus maar liever heel snel.. Maar het allerliefst natuurlijk helemaal niet!!! HAHA
Hoe is het bij de rest??
Forum is al dagen zo! Echt slecht bij een forum van zo'n groot bedrijf/website!!!

Nou ben heel benieuwd!
Heb wel wat krampen gehad.. Vandaag een ander gevoel niet echt te beschrijven.. Blijf erbij dat ik denk dat ik ongi wordt.. Dus maar liever heel snel.. Maar het allerliefst natuurlijk helemaal niet!!! HAHA
Hoe is het bij de rest??
Forum is al dagen zo! Echt slecht bij een forum van zo'n groot bedrijf/website!!!

Terug
Bovenaan