NOD tussen 22-3 en 31-3

He Miranda,
Nee dat weet je inderdaad niet.. Pas als je of ongi wordt of als je een teminnecho krijgt...
Ik heb neit echt last van dat trillerige wat jij noemt.
Vorige maand had ik dat wel trouwens..
Ik voel me precies zoals ik net beschreven heb.. Meer kan ik er niet van maken...
Maar in principe zeggen mijn borsten en mijn vermoeidheid genoeg... Maar dan nog juich ik niet te hard aangezien ik net die MK heb gehad..
Liefs,
Rian

hoi meiden...

Hoe gaat het?? Hier nemen de kwaaltjes ergere vormen aan hoor.... Mijn borsten knallen bijna en mijn humeur is ook niet wat het zijn moet. Verder steekt mijn buik sinds gisteravond. (geen ongi pijn maar heel raar.....) Misselijk ben ik ook al de hele dag...En ben ik sneller vermoeid....

Ik probeer nog steeds niet te veel te hopen, maar dat wordt echt wel moeilijk nu.

Doet het forum bij jullie ook zo raar? Kan er maar amper in.. iedere keer springt hij terug naar de onderwerpen. Super irritant!!!

Nou dames, nog ff volhouden en duimen!!!!!

liefs gridje

venice, wat jammer zeg, op naar de volgende ronde dan maar....(ook al is dat echt niet leuk)

Hallo Hallo Ladies,

Dit is nu de 3e keer dat ik dit berichtje type maar mijn computer doet raar of dit forum, kan niets plaatsen en openen en inloggen gaat ook al moeilijk. Was gisteravond ook al. Hebben jullie daar ook last van?

Maar goed hoe voelen we ons vandaag? Nog zin in ?? Ik heb er net eentje op. Ik moet zeggen geen last van af en toe een misselijkheidsvlaag (vanmorgen wel heel erg stond te kokhalzen van de deodorant, bah) verder nog steeds raar gevoel in mijn onderbuik. Ik hoop stiekem op een 28 dgn cyclus en laat ei dan zou ik donderdag ook mijn NOD hebben. Maar goed als het maar wegblijft dat vind ik het prima. Ik test daarom ook pas zat of zon 31/3 - 1/4. Ga dan testen met de digitale CB test. Die heeft me de vorige keer ook heel netjes verteld dat ik "zwanger" was.

Ben benieuwd naar jullie verhalen en kwaaltjes en van alles en nog wat.

Hoi meiden,

Deze site doet inderdaad erg raar! Fijn om te horen dat jullie kwaaltje toenemen, ik hoop het ook zo voor jullie allemaal.
Ik heb vandaag even een dipje. Ik heb namelijk mijn ovulatie deze maand getest met een Donna speekseltester. Deze gaf vorige week maandag al positief aan, nadat die donderdag heel heftig was, dacht ik toen mijn ei wel te hebben gehad. Maar dat rotding geeft tot de dag van vandaag nog steeds positief aan en dat hoort dus echt niet te kunnen. Heb ik net die tent gebeld waar ik hem vandaan heb, zeggen ze dat er misschien wel iets aan de hand is met mijn hormoonhuishouding. Nou dat hoop ik dus echt niet. Vreemd genoeg gaven mijn ovulatietesten van Mat-Care helemaal geen positieve ovulatie aan.  Dus zit ik heel de dag maar te denken, zal ik nu wel of niet mijn ei hebben gehad. Ik hoop het natuurlijk wel en heb ook veel geklust vorige week. En met mijn onregelmatige cyclus zit ik toch wel tussen de 28 en 34 dagen en in die dagen heb ik goed geklust.O ik wordt hier zo onzeker van. Dan denk ik dat heb ik natuurlijk weer, het zal is een keer wel meezitten.
Maar misschien moet ik ook gewoon niet zeuren en niet gek laten maken door al die testen en gewoon positief blijven. Maar ik moest het toch even van mij afschrijven.
sorry dat jullie even mijn geklaag aan moesten horen.
Nog 9 dagen (hoop ik) te gaan tot NOD.......

Liefs,
Pebbles

wat een - gedoe met dit forum!!! Duurde wel een half uur voordat ik was ingelogd.... Dus nu het kan, maar snel even een berichtje:

sinds gisteren eigenlijk geen klachten meer, ook niet meer misselijk..... ik denk dat ik gewoon ongi ga worden, maar ik hoop het niet! Normaal heb ik dan veel buikpijn en andere dingen, maar nu ook niet. Ik snap er niets meer van!!!! OOk geen last van m'n borsten, maar dat heb ik eigenlijk ook niet als ik ongi moet worden

Volgens mij heb ik pas zaterdag/zondag m'n NOD: duurt veel te lang: IK WORD GEKKKKKKKKKKKKK....

Ahum; hoe gaat het met jullie?

groetjes, Danielle

He he, eindelijk kan ik een berichtje schrijven!! Gisteren al 3 keer geprobeerd om een berichtje te plaatsen, maar hij plaatste hem steeds niet. Nu moest ik 10 keer opnieuw op reageer drukken voor ik het scherm voor me kreeg. Nu maar hopen dat het geplaatst wordt! Word er een beetje chago van, erg inritant dit!!

Ik voel me nog steeds niet anders dan anders, alleen wel heel anders dan dat ik normaal ongesteld moet worden! Verwarend hé. Ik weet niet zo heel goed wat ik moet denk, kan natuurlijk dat mijn lichaam me voor de gek houdt, maar kan ook zijn dat ik zwanger ben. Natuurlijk hoop ik dat laatste maar dat heb ik niet in de hand. Ik heb sinds gisteren buikpijn, anders dan normaal, denk dat het mijn darmen zijn, mijn onderbuik is erg onrustig voor mijn gevoel. Ik slaap al 4 nachten heel raar. Normaal slaap ik heel vast en de laatste nachten heb ik het gevoel of ik heel oppervlakkig heb geslapen en vaak wakker ben geweest, heel raar. Mijn tepels zijn wat gevoelig en af en toe doen ze wat pijn. Niet echt misselijk, maar wel last van maagzuur. Duss ben benieuwd!

Lees veel verhalen wat als zwanger klink, dus ben heel benieuwd!! Wordt alleen nu zo nu en dan wel beetje gek van mezelf. kan mezelf heel last afleiden en volgens mij ben ik er nu wel 24 uur per dag mee bezig. Het wachten duurt ook zo lang, heb zelfs al zitten denken om maar gewoon te testen, maar dat heeft nog niet zoveel zin. Nou afwachten nog maar even. Als ik niet ongi wordt, ga ik zaterdag of zondag met mijn mannetje testen, als ik het volhou tenminste!!

Liefs Tamara

hoi,
als het goed is moet ik nog 9 dagen wachten op mijn NOD. Tja wat kan ik verder zeggen. Gister ben ik voor het eerst gaan squashen, ik ben niet heel sportief en dat kan ik nu heeeeeeel goed merken. Mijn rug doet pijn, mijn billen, bovenbenen, mijn armen, ik heb dus pijntjes zat waarvan niks van een eventuele zwangerschap kan zijn. Wel had ik vanmiddag even een pijnlijke borst. Ik weet even niet meer of dat nu was toen ik het forum aan het lezen was. Net weer een steek. Af en toe heb ik het idee dat ik dat alleen heb als ik op het forum ben en er dus bewuster mee bezig ben. Mijn tepels lijken gevoeliger, maar voor mijn ei zit ik niet zo aan mijn borsten, dus helemaal zeker ben ik daar ook niet van. Ik zal gewoon nog even geduld moeten hebben,

groetjes
Patricia

Hallo Dames,

wat een gedoe zeg, iedere keer wordt mijn berichtje niet geplaatst, maar ik ga het dus nog een keertje proberen.
Fijn om te horen dat bij verschillende van jullie de zwangerschapsverschijnselen zich gemeld hebben. leuk zeg! en nu nog even geduld hebben met testen.
Ik moet zeggen dat wij geen geduld meer hebben, het is bijna op. heb twee weken geleden een HSG gehad, en in het ziekenhuis gaven ze aan dat ze dan extra vruchtbaar bent. Nou laten we het hopen! We hebben flink geklust in ieder geval! We wachten nu al zolang op een klein wondertje, ik kan goed aan mijn man merken dat het toch een beetje begint te knagen, hij heeft zich al die maanden ( vooral tijdens alle onderzoeken) groot gehouden, maar hij wordt nu toch wel eeb beetje onzeker.

nou dames nog even geduld! ben heel benieuwd bij wie het allemaal gelukt is!

Groetjes Saarj

Terug
Bovenaan