NOD tussen 25 maart en 1 april

Enorm balen maar geef de moed niet op!
 
volgende ronde nieuwe kansen!
 
dit is na 2 eerdere miskramen onze 3e poging maar wachten nog in spanning af tot mijn NOD gepasseerd is.
 
 
Ander vraagje ik drink normaal bijna nooit koffie maar sinds kort van Senseo vindt ik de cappucino choco zo lekker maar lees overal dat het slecht is om zwanger te raken of te drinken tijdens de zwangerschap?
 
zijn jullie koffie drinkers? En wat zijn jullie ervaringen er mee?
 
Even volhouden Meis!
Dat heb ik ook dat ik wil testen non-stop maar de testen van de action gebruik ik liever niet meer. 
Dus deze week even een clearblue halen als me NOD voorbij is het kost allemaal al genoeg mijn grotere angst is dat ik de kwaaltjes heb en moeder natuur me alsnog in de zeikneemt.
nog even afwachten, en niet hopen dat ik schijnzwanger ben dat kan ook nog eens gezien alle kwaaltjes ?
 
 
 
Ik hou van koffie! Maar ben wel gestopt met het te drinken nu.. erg lastig maar er zit niks in wat goed voor je kleine is.. dus ik ga over 8 maanden wel weer?
 
Ik hou ook van koffie.. zat eerst rond de vier koppen per dag en heb t nu wel teruggebracht naar 1 cappuchino en wel altijd nadat ik wat gegeten heb zodat t niet zo zwaar op je maag is. 
1Kop koffie per dag mag ook echt wel hoor.. Maar natuurlijk wat Jorien zegt.. het doet niks positiefs voor een eventueel kindje dus ja..
maar volgens mij Kun je zolang het goed voelt best 1 kopje per dag drinken :)
 
Mijn verloskundige zei toen tegen mij dat, aangezien ik ook een cappuccino drinker ben, dat het juist slecht voor ons zou zijn als ik ineens helemaal stop met koffie drinken en dat 1 kopje per dag geen kwaad kon. Maar daar moest het dan wel bij blijven. Uiteindelijk kon ik de eerste 13 weken geen koffie zien hahaha waardoor ik de rest van mn zwangerschap ook nie echt meer koffie dronk. Alleen soms inderdaad die lekkere choco cappuccino, of een kopje bij gelegenheden. 
 
Terug
Bovenaan