NOD tussen 25 maart en 1 april

@halfwaythere hier hetzelfde; ik ben 24 bijna 25 en mijn man wordt 28. Wij zitten nu in ronde 1 voor ons eerste kindje. Erg spannend allemaal.
 
Oh kijk, zoveel schelen we niet met zn allen in leeftijd. Niet dat het uit maakt, we willen allemaal graag hetzelfde; een prachtig gezinnetje! 
Vanochtend had ik voor het eerst dat ik bijna ging braken, tot aan kokhalzen toe.. Ik ging mn tanden poetsen en de smaak was zo onaangenaam.. Maar ik ben daarnaast ook heel verkouden wakker geworden. Dus misschien zijn al mn klachten wel gewoon het begin van de griep geweest! 
Zijn er meiden die vanochtend hebben getest of gaan testen? 
 
Ik heb gisteren toch een early test gedaan, negatief helaas. Maar toch blijf je onbewust hopen dat je toch niet ongesteld word.. 
Ik gok dat mn nod morgen is. Januari gestopt met de pil, sindsdien 25 dagen en daarna 26 dus ik gok dat ik toch langzaam naar de 28 cylcus dagen toe ga. Vorige maand 2 dagen voor mn nod al bruinverlies maar tot nu toe nog niks gehad. 
Was er deze maand expres niet mee bezig en toch toen ineens vorige week zaterdag mn borsten pijnlijk werden weer vet er mee bezig. Achjaaa dat krijg je als je het zo graag wilt haha. Succes iedereen komende dagen! 
 
Heehee allemaal, 
Even een vraagje. Sinds vanmorgen heb ik kleine steekjes onder in. Alsof er een naald in gestoken word. Pijn houd niet aan, blijft bij steekjes. Redelijk centraal, dus niet extreem links of rechts. Wat zou dit kunnen zijn?
Eisprong ik 't niet, dan houd de pijn continue aan en straalt het ook door naar m'n rug/zij en heb deze vrijdag de 16 erg goed gevoeld.
Hopelijk kan een van jullie mij duidelijkheid geven. 
Liefs. 
 
Wauw opeens veel pagina’s bij lezen! 
Welkom nieuwe dames!
 
Jorienn!! Aaaah! Alvast een hele hele voorzichtige proficiat!! ?
hopelijk volgen er snel meer dames! Hier is de nod woensdag of donderdag. Als mijn temp na donderdag hoog blijft dan pas ga ik testen. 
 
@Halfwaythere, helaas kan dat vanalles betekenen. En durf ik daar geen echt antwoord op te geven.
kan een innestelling zijn, het kan helaas alle kanten op gaan. Al hoop ik voor je dat het iets positiefs is!
 
Ik ben 23, juli 24 en mijn vriend is 25. Mijn NOD is 30 maart of 1 april. Ik wil pas rond 2 april testen als ik nog niet ongesteld ben.
Merk zelf dat mijn borsten gevoeliger zijn, en mijn buik lijkt wat harder te zijn. Ook ben ik veel meer moe! 
 
 
@ halfwaythere.. dat heb ik ook, inderdaad net of er met een naald gestoken word heel laag... nou en ik ben toch echt zwanger?
vanochtend een test van clear blue digital gedaan en ja hoor de test zegt “zwanger 1-2 weken”
ik ga nu dus maar stoppen met testen???
 
Terug
Bovenaan