NOD tussen 25 maart en 1 april

Nogmaals gefeliciteerd,
 
het kan een innesteling zijn wat rond de 21/22ste dag is herken dit wel heb dit ook gister gehad.
 
Ik wil er zelf niet mee bezig zijn te veel maar moest vanochtend bij de tandarts even omhoog komen in de stoel werd ineens enorm misselijk ben thuis gekomen om 10;00uur en tot net aan een stuk geslapen was Zo moe Zucht,
 
me buik voelt gespannen aan alsof het groeit heel anders als wat ik voel voor me NOD komt.
in spannende afwachting tot woensdag en anders zondag.
 
succes ladys
 
Wat spannend allemaal! 
@Jorienh jaaaaaa het is een feit, je bent dus echt hartstikke zwanger. Ik hoop dat je een gezonde zwangerschap mag hebben! Gefeliciteerd nogmaals! 
@halfwaythere @nafthalie janssen als ik het zo lees, lijkt het erop dat jullie misschien ook zwanger zijn, hoor! Ik duim voor jullie! 
@Jilla wat jammer zeg, dat je negatief hebt getest! Maar dat hoop houder herken ik goed. Ook ik hoop dat ik van t weekend niet ongesteld wordt ondanks mn negatieve test. Ik heb ook veels te vroeg getest. 
Ik ben vandaag gewoon ziek, met keelontsteking en weinig eetlust. Ook klappen mn oren steeds. Dus mijn klachten zijn voornamelijk daar door geweestb(lijkt mij). Ik heb v.a. 17u een vergadering op mn werk met aansluitend een etentje, en mn baas wilt zo graag dat ik er bij ben aangezien ik manager ben, maar ik twijfel of ik het wel trek..
 
Hoi allemaal!
Ook ik zou het leuk vinden om mee te kletsen. Mijn NOD is rond 1 april. Ronde 6 alweer. Tjezus wat lijkt het lang te duren!
Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar ondertussen word ik echt gek van onrust..! Momenteel nog helemaal geen symptomen.. Alleen iets meer afscheiding (sorry) dan andere maanden. 
Hopen op een positieve test voor iedereen!
 
Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties! vind het nog erg onwerkelijk:Dhopelijk volgen er gauw meer! goodluck allemaal en op naar de 2 streepjes!
 
Spannend,
Het lijkt inderdaad lang te duren,
Ik heb me zelf voorgenomen het allemaal maar af te wachten want ik wordt een beetje gek van me zelf en mocht het toch niet zo zijn bespaart dat me een iets grotere teleurstelling.
Me hormonen stellen me vandaag op de proef me emoties worden soms te veel waardoor me geduld enorm op de proef word gesteld had net zelfs bijna woorden met een JUf? nog nooit mee gemaakt.
 
voel me moe en lamlendig en ben niet voorruit te branden terwijl ik normaal enorn actief dus dit is ech een beproeving
 
Oeh leuk weer veel om te lezen!
@mommynovella ik had een spiraaltje. Die heb ik in november laten verwijderen omdat we eigenlijk in januari zouden starten maar heb t iets uitgesteld vanwege mijn werk.. gelukkig wel meteen regelmatige cyclus.
@jorien, wauw gefeliciteerd wat bijzonder?
ik blijf moe en enorm pijnlijke borsten houden. Ging vanmorgen in de trein echt bijna over m’n nek van iemand die heeeel sterk naar kokos rook (zo’n weeïg gevoel en t gevoel dat je t steeds moet wegslikken) maar of dat nou van vermoeidheid is of dat ik ziek word dat kan ook..
whaaa twijfel... ga denk zaterdag een vroege test doen want dan heb ik eigenlijk een borrel (maar stiekem alcohol vrij drankje nemen denk ik Haha) en anders ga ik probeeeeren tot maandag te wachten (zondag nod)
pfoe ik ben het weer even kwijt voor vandaag haha!
 
Jorienn Proficiaat!!!! Blij voor jou ! 
Hier slechter nieuws.. ?
Had deze maand terug alle symptomen maar helaas deze ochtend negatief getest. Ze komen er aan morgen of woensdag. 
We gaan dan al ronde 5 in.. begrijp het soms niet waarom het niet wil lukken. 
 
 
Terug
Bovenaan