NOD tussen 25 maart en 1 april

De choco cappucino van Senseo smaakte me even heerlijk was even genieten, drink echt bijna nooit koffie deed het voor mijn pogingen elke ochtend alleen 1tje drinken zodat ik naar de wc kon?? enorm veel afgevallen de afgelopen 3 jaar dus dat in me dieet toegevoegd kan anders bijna niet ?
 
Hahahaha mijn vriend is er ook zo 1! Wat grappig zeg. Nou ik zit met koorts op de bank! Met een lekker kopje thee met honing. Toch kan ik alleen nog maar aan het weekend denken! Ik hoop zoooo dat ik niet ongesteld word..... Tis nog zo ver weg. En dan zal je net zien dat mn ongesteldheid uit blijft door dat ik ziek ben geweest haha!
 
Ervaren jullie ook een zeurende soort van spierpijn in jullie benen? Heb dit de afgelopen dagen steeds vaker en elke keer als ik me rust momenten neem?
 
Alle opties staan nog steeds open voor je Meis! Even afwachten en tot die tijd fijn uitzieken!
 
fijn een blokje bouljoin met heet water nemen knap je van op ik doe er meestal nog wat rijst door heen? deed oma indo altijd maken als de kleinkinderen ziek waren❤️
 
Ik heb ook spierpijn in de benen, maar dat is van babies proberen te maken hoor hahaha Geintje hoor, nee ik ervaar geen spierpijn in de benen. Ik ervaar op moment voornamelijk dat ik alles sterker ruik, ondanks mn dichte neus. Mensen met de lekkerste parfums vind ik maar stinken omdat ik het veels te erg ruik.. 
Aw wat een peptalk! Haha. Topper. Ik ga zeker een kopje bouillon nemen zo, maar aan rijst moet ik even niet denken hoor! 
 
Haha oh Jeej ziekenboeg, beterschap!
ik heb ook geen steken in m’n benen. Wel extreem pijnlijke borsten en misselijk sinds drie dagen sochtends!! Maar dat kan net zo goed de foliumzuur I.c.m. Vermoeidheid zijn.. Eet wel elke keer een banaan of 2 crackers voor ik m slik maar heb daarna echt een golf van misselijkheid die ik moet wegslikken en hopen dat alles binnenblijft.. 
Nog erger omdat ik elke ochtend in de trein zit en dat is zo’n overdaad aan parfum en etensgeuren als je al misselijk bent ?
Allemaal leuk en aardig en heb t er allemaal voor over maar vind dat foliumzuur echt geen feest! Pff nog tot zondag wachten!!
 
Terug
Bovenaan