NOD tussen 25 maart en 1 april

Gefeliciteerd MrsT en Jorienh! Super veel geluk gewenst!
Hoe is het met jullie symptomen? Merken jullie nog speciale dingen? Ik eigenlijk helemaal niks.. Helaas.. Ik heb alleen last van meer witte, cremerige afscheiding. Hoe is dit bij jullie?
 
 
@MrsT
Gefeliciteerd!!
 
@vino
Niet elke zwangerschap gaat gepaard met veel symptomen. Je hoeft niet "alle" symptomen te hebben wil je zwanger zijn. Vertrouw op je lichaam en wie weet! 
 
Ik was ook opzoek naar symptomen, enigste wat ik heb is een opgeblazen buik , verhoogde temperatuur en heel af en toe een tinteling in mijn borsten. Verder kan ik niks aan mezelf merken wat anders is. Kan gewoon maar het toilet, moet niet vaker plassen, geen afkeer of juist trek in andere dingen. 
 
maar dit allemaal heb ik normaal gesproken ook als ik ongesteld word. Ik heb de afgelopen 13 maanden heel wat forums afgestruimd en het doorspitten van symptomen. 
Zo dacht ik, dat ik ooit al voor  nod kotsend boven het toilet zou hangen. 
 
Ja precies! Ik zie mezelf ook al boven het toilet hangen haha. Ik zit nu in ronde 6 en ook al die maanden alle forums afgestruind. Ik wil zo graag iets voelen!
Normaal gesproken heb ik rond deze tijd (5 dagen voor NOD) al duidelijke pms symptomen. Nu nergens last van, alleen meer afscheiding dan die ik normaal niet heb.. Nou ik ben benieuwd!
Vanavond het dochtertje van mijn vriend hier.. Maakt het vaak nog lastiger..
 
@MrsT
Haha zo heb ik dus ook op dit forum gezeten, een paar dagen geleden nog. "hoort dit... En dit... En dit.."
Toch maar even met een vriendin gesproken die twee kindjes heeft en die heeft mij tot bedaren kunnen brengen. Haha
Morgen testen, is die negatief dan doe ik na 4 dagen nog een keer testen! Vind het zo spannend! 
 
Terug
Bovenaan