NOD tussen 25 maart en 1 april

@halfwaythere wij lopen gelijk he. Wanneer ga jij testen? Ik heb ook nog totaal niet het gevoel alsof ik ga menstrueren. Maar goed, ik zit dan wel met keel- en oorontsteking op de bank. Plus ben super druk met Novella! Ze zit aan t begin van een sprongetje, dus is soms een beetje de drama queen aan t uithangen haha!
 
@msstWij lopen inderdaad gelijk! Ik denk dat ik morgen een vroege test ga doen, wanneer deze negatief is doe ik er maandag nog een.Maar wat ik al zei, mijn cyclus is onregelmatig. Wel duidelijke eisprong gevoeld, maar durf er niet van uit te gaan dat de test dit keer wel positief is. Echter mijn buik voelt anders aan, maar durf gewoon niet te hopen.  Wanneer ga jij testen? En nog steeds niet fit? Hopelijk knap je snel wat op! 
 
@halfwaythere je bedoelt mij, ga ik vanuit haha 
Ja ik snap je. Ik wacht het weekend af denk ik. Dan ga ik denk ik voor het eerst de kruidvat 2v5 halen. Ik heb hetzelfde dat mn buik anders aanvoelt, maar ik ben bang dat het tussen mn oren zit haha. We gaan het zien, ik duim voor je. 
Nee ben nog niet de oude, heb ook weinig eetlust. Zit de hele dag aan de thee en strepsils. Maar ik verwacht niet dat het lang duurt! Thanks for asking! ?
 
@msst gefeliciteerd!!?
symptomen hier nog hetzelfde.. pijnlijke borsten en misselijk sochtends.. maar dan ook van de foliumzuur komen! En de vermoeidheid van een drukke tijd op werk en de zomertijd Haha. 
Ik hoor van meerdere vriendinnen dat ze het van tevoren zeker wisten en zich echt zwanger voelde maar dat heb ik totaal niet..
ga zaterdag denk ik een early test doen.. moet zondag ongesteld worden. 
@halfwaythere Oeh succes morgen.. wat spannend!!
 
@mommy of my novella
Oh sorry! Haha.. Krijg je als je van alles tegelijk aan het doen bent! Bedoelde inderdaad jou!
Ja ik wilde eerst ook wachten tot het weekend, maar kan niet meer wachten dus probeer 't morgen haha.. Ga er toch stiekem vanuit dat hij weer negatief is, dan kan het altijd mee vallen. 
 
@msst ja die krampen heb ik ook hoor en ook dat rare gevoel van onder! niet de hele tijd gelukkig maar ik maak me er niet zo druk om, had ik de vorige keer ook en toen ging dat na week 5 ongeveer over. je baarmoeder moet denk ik even wennen dat er nu wat in groeit.. :DLeuk veel plezier met vertellen aan je man! :D
 
Terug
Bovenaan