NOD tussen 25 maart en 1 april

ja gaat wel goed hier,kwaaltjes beginnen nu rap te komen.Heb al 2 dagen hoofdpijn, heeft vanochtend wel 3 uur geduurd voor ik echt wakker was door misselijkheid en vermoeidheid... ghehe stiekem ben ik er wel blij mee, de vorige zwangerschap had ik nergens last van en dat maakte me zo onzeker.. niet dat dit betekend dat het nu wel goed gaat maar ik weet me nu wat rustiger te houden..we zullen zien :)
 
Kon opeens niet meer inloggen, dus even een nieuw account aangemaakt :)
@Halfwaythere, heel herkenbaar. Ik heb inmiddels alle zwangerschaps pagina’s gehad, heel veel van andere gelezen en ik al het tegenovergestelde haha. Wanneer is jou precieze nod? 
@Jorien, hopelijk vallen de kwaaltjes alsnog een beetje mee! Niks zo erg als echt ziek ervan zijn. Hoe heb je het aan je vriend/ man verteld? Is het besef bij jou er inmiddels wel al? 
 
 
 
@Vino, alle 14 maanden verschilde het enorm. De ene keer had ik vanalles en nog wat, de andere maand totaal niks! 
Vooral in het begin, zijn de nodige CB en alle andere duren merken er flink er doorheen gegaan! Ik begon vaak al 6 dgn voor nod. ?
ik hoop ook voor jou, dat je ons snel goed nieuws mag brengen! 
 
@msst
Dit weekend is mijn NOD. Precieze datum is lastig vanwege onregelmatige cyclus. Maar als ik er vanuit ga dat de 16e mijn eisprong was, is zaterdag mijn NOD
 
@msstik heb hem de test laten zien.. waren allebei blij maar was toch duidelijk een minder juichmoment omdat de vorige keer mis is gegaan.. een beetje onze reserves er bij zeg maar.hoe heb jij het verteld?
 
@Halfwaythere, klopt ‘t dan als ik zeg dat je nod vrijdag is. Als ik reken vanuit een lf van 14.
@Jorien, dat snap ik heel goed! Hopeijk kun je er toch heerlijk van genieten.
ik durf ook niet heel hard te juichen, komt ook omdat ik altijd ongesteld werd en altijd een omo test had. En de laatste maanden zijn er vele nare dingen gebeurd in mijn omgeving, als het gaat om zwangerschap. Dat geeft ook wel schrik. Ik voe nu ook steeds wat krampjes en heb soms een raar gevoel in mijn vagina ? dus steeds als ik dat merk denk ik oh jee! 
 
Heb het nog niet verteld, hij was eerder de deur uit en ik ben pas rond 18:00 thuis. Heb net wel even snel kinderchampagne gekocht. Kijken of hij de hint begrijpt!
 
@msst
Oh ja klopt! Verkeerd gerekend. We zullen 't zien als ik de test doe.
Nog absoluut geen tekenen dat ik wel ga menstrueren. Dus ben benieuwd 
 
Terug
Bovenaan