NOD tussen 25 maart en 1 april

Nou dames ik vind het super leuk voor de preggies en spannend voor de ladies die gaan testen! Ik ben wel blij dat ik na al die tijd eindelijk zelf een reactie heb geplaatst. Ik lees van alles sinds Nova is geboren, maar dacht nooit echt aan mee praten hihi. Zat vanochtend heel trots te vertellen dat Jorienh en MssT zwanger zijn hahaha! Misschien koop ik donderdag of vrijdag wel een test... Elke keer haal ik mezelf over om het na het weekend te doen, maar dan zit ik weer op de forum en wil ik zsm weer testen!! Hahaha. 
 
Haha dan maken we het alleen maar moeilijker voor elkaar ;)
Nee vind het echt fijn hier af en toe te kunnen spuien.. en ook dat ik er mijn vriend dan iets minder mee lastig val haha. 
 
Hahaha ja weetje wat het is, ik voel me hier eerder aangemoedigd om nog een keer te testen. Ondersteund. Mannen snappen het gewoon niet! Hahaha. Mn vriend zei wel net heel toevallig "weetje je kan zwanger zijn, je hebt namelijk wel heel vroeg getest". Dat was fijn om te horen dat hij er ook wel mee bezig is. Het was tenslotte zijn idee om een broertje of zusje te maken voor Nova ?
 
Spannend allemaal, ik ga ook even mee eten bij mijn ouders en snap je hem ze weten nog van niks hou het bewust stil moest gewoon rennen naar de wc werd ineens zo misselijk door de lucht van het eten en geloof me mijn mama kookt het lekkerst???
 
toch even volhouden nog en afwachten ben zo benieuwd 
 
Krijg hier ook een peter r de vries  kruisverhoor gooi het maar even op de griep, puur om het nog even stil te houden.
dit omdat we de vorige keer het te entausiast hadden verteld en het fout ging toen.
 
 
 
Ik heb sinds een uurtje steeds hele pijnlijke steken in mn buik... Het zijn korte steken maar doen zo'n pijn! En veel afscheiding weer. Het was een paar dagen doorzichtige afscheiding, daarna niks en nu ineens hele witte afscheiding... Lijkt net creme haha sorry hoor voor de details, maar vind het zo vreemd. Het is geurloos en alleen bij het afvegen... Herkenbaar..?
 
Ja ik snap het hoor, dat je t ff voor je houdt. Dat gaan wij ook doen tot de eerste echo. Hebben we met Nova ook gedaan. Dan met de 12 weken echo aan de rest vd familie en vrienden.
 
Terug
Bovenaan