NOD tussen 25 maart en 1 april

Haha halfwaythere dan gaat het vast goed komen ?
Ik heb allemaal krampjes en geborrel rond mijn eierstokken.. denk ongesteldheid die eraan komt maar zit toch heel erg te twijfelen om morgen al een early test te gaan doen.. ook al is het misschien niet heel verstandig. Zo verleidelijk!
 
 
Ik kom uit limburg.. ?
 
Het gevoel niet zwanger te zijn heb ik 14 maanden aan een stuk gehad. Ook deze maand. Ik denk ook dat het een combi is van onzekerheid, teleurstelling en onmacht.
ik gun het jullie zo! Kunnen we een december groepje er van maken ?
 
Ja dat zou super leuk zijn.
nu afgelopen uur wel echt flinke kramp aan het krijgen dus ben er helaas bang voor? Mja jet is nog niet zo ver dus wie weet..
 
Ben nog steeds enorm benieuwd beetje kou gevat in de regen maar desondanks de hele dag gewoon misselijk opstandig ?.
hele dag best druk geweest dus er minder mee bezig geweest.
Ben uitgeput dus fijn met het dekentje zo op de bank als prinses slaapt.
 
Ik was net ook even misselijk tijdens het bellen met de verzekering, maar kon nie plaatsen of het een kwaal was of de spanning haha! Trok na een minuut of 10 weer weg. Mn schatje en ik gaan zo na deze heeellleee lange dag bank hangen, pizza eten en netflix kijken. Hebben we verdiend. Morgen denk ik even naar de kruidvat lopen om testjes te halen! 
Ik hoop zaterdag trots te kunnen zeggen dat ik deel kan maken van de december groep! En hoop natuurlijk dat alle dames ook mee kunnen doen hihi. Dit groepje lijkt me heerlijk om zwanger mee te zijn en ervaringen te delen.
 
Nou ik zit ondertussen op dag 29.. normaal 25 of 26 dus wel al over tijd.. als ik vannacht niet ongesteld ben geworden toch nog maar een test doen. Ergens wel blij dat ik nog niet ongesteld ben geworden en de symptomen blijven (gespannen borsten, misselijkheid en snel moe) maar durf niet meer te testen bijna nadat ik vorige keer voor mn nod negatief teste.. 
 
Heel spannend Jilla! 
Hier ook vandaag 2 testjes er tegen aan gegooid.. en die van kruidvat was in nog geen minuut positief. Morgen nog eens die van sensitest en dan stop ik ermee. Ik wil zien of hij goed opgelopen is.
net onder het sporten voelde ik ineens dat mijn string vochtig werd. Toen zag je eentje gauw naar het toilet rennen! Haha maar niks aan het handje ?
 
Oh wat spannend Jilla! Ben zeer benieuwd! Ik duim voor je! 
@MssT whaha wat grappig! Echt heel leuk dat je zwanger bent, joh! Ik had nooit gedacht dat ik iets zo aan mensen zou gunnen die ik eigenlijk niet eens ken, maar ben oprecht blij voor de zwangere ladies! 
 
Terug
Bovenaan