NOD tussen 25 maart en 1 april

Afgelopen nacht doe ik ook niet graag over bahbah denk dat ik elk uurtje op de klok aangetikt heb?.
Mijn darmen waren denk ik flink aan het rommelen na een boodschap dat klem zat denk ik is me lichaam eindelijk weer rustig vandaag is mijn 1ste NOD datum vanwege andere cyclus wat nooit eerder voor kwam maar nog niet ongesteld geworden dat kan ik aan de klok gelijk zetten altijd als ik mijn bed uit kom nogsteeds enorm misselijk en me boobies verveelde me afgelopen nacht zelfs tijdens het slapen lang leven een buikslaper?
 
@avb een test is tot 14dagen het best te testen na je NOD is geweest dus denk dat je er mee te vroeg was? Dont give op!!
 
en even een andere tip laat je doorverwijzen naar een gynocoloog want je bent er al Een tijdje mee bezig. 
 
@avb, ik begrijp je gevoe heel erg goed. Wij zitten nu zelf in ronde 14 en zaten zelfs al vanaf 9 maanden bij de ferilliteitarts. Omdat ik sterk het gevoel had, er klopt iets niet. Gelukkig begreep mijn ha me en stuurde me dan ook zonder problemen door.
nou bleek dat er gewoon na ons hsg onderzoek alles goed was. De waardes, sperma, niks waar we ons zorgen over hoefde te maken. En toch duurde en duurde het. 
Ik zou gewoon een afspraak maken bij je ha en vragen om een verwijzing. Maar hopelijk heb je die komende maand niet eens nodig. 
 
Voor de andere dames, ik voel de spanning pff haha. Laat het maar gauw zaterdag zijn! 
 
Ja Nathalie die spanning is echt erg! Heb er echt buikpijn van soms.
vannacht de hele tijd een knoop in m’n maag gehad.. en vanmorgen ineens helemaal niet meer misselijk terwijl ik de afgelopen 3 dagen bijna stond te spugen. Fijn om niet misselijk te zijn maar je gaat t bijna hopen omdat t een teken kan zijn.
Allemaal een brakke dag voor de boeg geloof ik.. succes!!
 
Ervaar je gevoel mee Meis!
bij mij was het geen vervelende pijn zoals ik een opkomende menstruatie ervaar.
Het was meer een luchtbel in me zij die niet weg trok en maar bleef teasen? heb vaker dat me ontlasting blijft hangen en doe normaal elke ochtend een koffie ervoor maar wil dat nu niet te veel doen.
 
ik denk dat ik zaterdag mee ga testen met de andere als het zo zou zijn wordt ik altijd 1 dag voor mijn NOD ongie.
maar wat is dit onzekerheid makend niet normaal voor vandaag sta ik nog safe.
 
een fijne dag toegewenst!
 
Pffff naast het niet slapen, ziek zijn en dochter die in een sprongetje zit heeft mn vriend vanochtend ook een auto ongeluk gehad..... Wat een week is het ook zeg... Mn arme vriend werdt afgesneden waardoor die moest uitwijken. Hij knalde tegen een auto aan zn linker kant, en werdt vervolgens gebotst aan zn rechterkant.. Zit nu bij de dokter en onze nieuwe auto die we nog geen maand hebben is naar de haaie... Maar goed we zijn super goed verzekerd. En al was het niet zo, het zou me een worst wezen.. Ben allang blij als het goed gaat met mn schatje.. Ik hoop dat ik ons toch nog van t weekend kan blij maken met een postief testje.. Dat zou onze week echt omdraaien!  
 
Ik heb nu dus weer dat ik me prima voel, de cappuccino smaakt ook weer goed.. alleen beetje beurse borsten maar geef de moed een beetje op zo.
mega ontmoedigend allemaal! Echt fijn dat dit forum er is
 
Wat een ellende, gelukkig hopelijk niks geks met je vriend schrik zou er goed in zitten, sterkte en een knuff!!
 
dacht ga even naar de woensdag markt hier in de buurt een zak kibbeling halen wat een ellende zeg lig weer even plat mijn zuurgraad misselijkheid is me naar mijn hersenpan gestegen zo misselijk werd ik er van.
 
gister avond dacht ik vanwege de steken het zal toch niet weer mis gaan he, maar bedacht me ineens dat het ook een late innesteling kan zijn elk lichaam neemt daar zn eigen moment voor de een op de 21ste dag de ander 2/3 dagen later.
ik heb me zelf voorgenomen om zaterdag te testen omdat het dan wel duidelijk zou moeten zijn dan en ik geen geldboom op mijn rug heb groeien.
Hoe gaat het jullie Af op dit moment?
en uit welke regio komen jullie was ik even benieuwd naar?
ik zelf kom uit Arnhem.
 
Terug
Bovenaan