NOD tussen 25 maart en 1 april

Mn vriend is net weer naar de dokter met een bult op zn nek die helemaal warm is. Ik begin me wel een beetje zorgen te maken... Ik voel me ook gewoon super slecht, heb hoofdpijn van de verkoudheid/griep en hoest buien. Heb ook zo'n buikpijn, afscheiding en mn boobies passen vandaag niet zo goed in mn bh! Ze zijn ook een beetje gevoelig met name mn tepels. Dan heb ik Novellatje hier die ook niet dr dag heeft, waarschijnlijk omdat ze de spanning voelt. Plus ben te pletter! Vandaag mag over zijn van mij! Ben een dag niet gauw zat, maar vandaag wel. Ik ga zo lekker een dutje doen! Ik begin wel echt te denken dat ik toch zwanger ben... Hoop dat het niet mn lichaam is die me voor de gek houdt! 
Ik kom trouwens uit Utrecht 
 
Jeetje wat een ziekenboeg allemaal.. laten we hopen dat het allemaal symptomen zijn die gaan leiden tot een positieve test!
Mij gaat het niet zo af.. ben heel erg gefrustreerd en snap er niks van. Nu beetje kramen die wel ongesteldheid aankondigen ben ik bang :(
ik ben nu in Arnhem aan het werken maar kom uit Nijmegen!
 
Hier helemaal geen kwaaltjes meer.. Zit te denken aan een late eisprong, dus een week later. Dat de 16e kramp is geweest en deze week de eisprong.  Zou zomaar eens kunnen na die onregelmatige cyclussen. 
Mijn vriend en ik klussen om de twee dagen. Elke dag lukt gewoon niet, dan doet het echt pijn. Maar als we zo door gaan mis ik de eisprong in ieder geval niet. 
Ik praat nu ook echt alsof ik zeker weet dat ik niet zwanger ben. Maar dat gevoel heb ik dus ook echt... 
 
 
Nou ik heb ff ander half uur geslapen met t gezinnetje. Ben alleen niet zo fris wakker geworden, en ben nog aardig moe. Normaal gesproken ben ik wel lekker positief maar heb er vandaag geen zin in. Wil het liefst weer terug naar bed, maar goed. Mijn mini-me heeft mij natuurlijk hard nodig! 
@anne wat vervelend dat je je niet goed voelt. Frustratie wat je niet kan plaatsen is niet fijn. Ik hoop natuurlijk voor je dat je ongesteldheid lekker uit blijft! 
@halfwaythere ook vervelend voor jou, zeg. Vaak zegt je gevoel veel. Is het misschien zo dat je bang bent om ongesteld te worden en daarom misschien onbewust redenen zoekt waarom je niet zwanger zou kunnen zijn? Om de teleurstelling te beperken? Test iedereen wel nog mee zaterdag? Ik ben zo benieuwd.
Ik heb nog steeds geen gevoel alsof ik ongie ga worden, maar merk echt duidelijk vollere borsten. Vind het wel wat hebben haha! Heb het lang niet meer gehad sinds ik bv heb gegeven aan Novella. Al is het van het ontpillen, tis mooi meegenomen! Hahaha
 
@mommy of my novellaIk wil nog wel mee testen zaterdag. Ga nu gewoon wekelijks testen heb ik met mezelf afgesproken. Omdat ik dus niet weet hoe of wat haha. En net zoals je zegt, je gevoel zegt genoeg. 
 
Ja precies, ik snap het meis! Nou wie weet is het na a.s. weekend wel niet nodig om de week er op te testen? En ja, zoals anne zei, jullie vrijen genoeg! Dus het komt goed! 
 
Haha nee daar zal het zeker niet aan liggen. Is ook wel een puntje dat ik gevonden heb na het stoppen met de pil, mijn libido is enorm gestegen haha. Hoor m'n vriend daar niet over klagen haha.Maar we zullen het zien zaterdag! 
 
Terug
Bovenaan