NOD tussen 25 maart en 1 april

Haha gelukkig maar msst schrik je toch van.
mommy beterschap
wauw ik heb nog nooit in zon actief groepje gezeten als nu super leuk! Gun jullie echt allemaal positieve test!
nou ik dacht vanmorgen na een uur spanningen weg teleurstelling erin hup ik word ongure maar nog geen menstruatie ook geen kramp meer alleen opgeblazen buik en dag hoofdpijn heb ik nooit.
ik heb echt raar gevoel in Mn buik steeds maar geen zere borsten wel tepels normaal ook nooit en sorry voor de details maar jullie posten het ook heb best veel vloed nou heb ik dat echt nooit voor Mn NOD ben sinds mei van Mn spiraal af en best regelmatig 24-27 cyclus vandaag dag 27..
ik wacht af 
 
Daarom doe ik met sporten altijd een inlegkruisje in?? lig gevouwen als ik je berichtje lees?
 
Welke test van de Kruidvat gebruiken jullie ik heb net namelijk die 2 voor 5 meegenomen?
Voelen jullie aan je onderbuik ook dat het bollig is en harder/opgezetter is?
 
Spannend Avb89,
 
als ik dat zo lees heb je geen gevoelige borsten dat kan nog komen of misschien zelfs niet elk lichaam is anders bij mij zijn de borsten ook elke dag verschillend qua gevoel de ene dag enorm pijnlijk en de andere dag een beetje gevoelig lang leven mijn dubbel D’s sorry kon het even niet laten ???
en ben blij dat we een leuk/enthousiast en stuiterende groep zijn en in elk geval ondanks me onzekerheid het kan delen en van me af kan schijven en dingen kunnen delen in goede en minder goede tijden.
 
Nou normaal heb ik dat niet. Ja met mijn vruchtbare dagen, en dan ben ik erop voorbereid. 
Maar ben 3 dagen voor de positieve test deoog geweest. Het schommelde hee erg de afgelopen 2 weken. Ben ook in de eerste week een flinke klodder slijm verloren dat ik dacht huh?!
jep ik gebruik altijd 2v5 altijd gehoord dat die het betrouwbaarst is. Heb ook die van cb + gehad maar die kan nog wel eens vals positief een licht plusje geven, en ik kan je vertellen.... dat is niet leuk! Wordt je blij gemaakt met een dooie mus.
ik had me laatst bij Wish voor 2€ volgens mij 5 of 7 testen gekocht en zo ook de ovulatietesten 10 voor 2€ ?
en werkte prima! 
 
Dat gevoel heb ik ook gehad, maar als ik onder bij me buik voel zoals de verloskundige dat ook wel eens deden dan voel ik alsof me baarmoeder of me buik harder aanvoelt dan de rest weet even niet hoe ik het anders uit kan leggen ?
Ik ga ook maar eens kijken via wish 
 
Ik heb ook heel erg die opgeblazen buik! En soms dat de kanten rond m’n eierstokken echt mega hard worden. Wat doet een lichaam toch gekke dingen Haha!
Heb du de early testen van de action in huis maar ga misschien ook nog voor de kruitvat 2voor 5. Zijn die ook vroeg of pas vanaf NoD? En dat moet toch met een pipetje? Krijg je die erbij?
 
Terug
Bovenaan