NOD tussen 25 maart en 1 april

Geen honger ervaar ik ook Jorien! En op een gegeven moment moet ik wel echt iets eten want dan begint mijn maag.
maar goed, ik loop volgens mij een weekje achter op jou
 
Mn vaders American Stefford liep altijd achter mn zwangere kont aan, kan ik me nog herinneren. En mn kat lag altijd op mn buik! Daar heb ik nog wel fotos van!
Ik heb sinds ik wakker ben van mn dutje al hoofdpijn. Dat is dus al 6 uur lang, en de paracetamol wilt maar niet helpen! 
 
@msst wanneer ben jij uitgerekend voor hoe het nu lijkt? Ik weet precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad.. en mijn datum is 6 december.. haha leuk rond sinterklaas??
 
Als je naar 24baby.nl gaat, kan je invullen wanneer de eerste dag van je laatste menstruatie is geweest, dan rekent ie automatisch uit hoeveel weken je bent en wanneer je uitgerekende datum zou moeten zijn. Als ik 3 maart invul, geeft ie aan bijvoorbeeld 3 weken zwanger en uitgerkend op 7 december. Met deze site heb ik tijdens mn eerste zwangerschap van week tot week mn zwangerschap gevolgd.
 
Ik 7-12 haha! 
Toevallig vanmiddag berekens op ikbenzwanger.nl ?
 
ik hoop eerlijk gezegd geen sinterklaas beeb?
 
Ik had trouwens vanochtend iets zo raars. Ik heb al jaren dezelfde telefoonnummer, en ken dezs dus ook uit mn hoofd. Ik kon em maar niet opnoemen vanochtend! Helemaal vergeten, ik kon het niet geloven! Ik geloof dat ook dit een vroege zwangerschapskwaal is hoor! 
Ik heb nu sinds een uurtje pijn aan mn buik. Alleen aan de linkerkant. Het voelt als een soort....Ja druk? Spierpijn? Ik weet het niet ... Kan het niet goed verwoorden. Maar ik herken het wel. Weet alleen niet waarvan hahaha
 
Dat zijn je darmen dat had ik gister avond ook je heb een drol overdwars liggen links? gekheid.
het kan van alles zijn. 
als ik ikbenzwanger.com invul kom ik op 6 of 10 dec uit zou wat zijn als de kleine op 8 dec geboren zou worden is me paps jarig?
 
ik en mijn dochtertje zijn ook op de zelfde datum geboren. Nog steeds zo appart.
@ Msst Ik voel me even blond? wat bedoelde je met de 2v5 test?
en dat likken doet de hond ook non-stop om de zenuwen van te krijgen en heb zwaar smetvrees dus kan daar niet tegen?
 
Mommy of my novella,
 
grappig dat je dat zegt ik had precies het zelfde op school tegen een moeder vanwege het spelen moest even terug spoelen dacht wat noem ik nou klopt niet?
 
Terug
Bovenaan