NOD tussen 25 maart en 1 april

30 maart mijn NOD. Ik verwacht er niet te veel van deze maand. Vorige week vrijdag mijn eisprong verwacht en ook gevoeld, maar ik kwam die dag terug van en paar dagen weg zonder vriend dus ik denk dat we te laat zijn geweest ;) 
Die avond wel geklust, dus het is niet onmogelijk! 
 
Ik voel ook weer vanalles. Maar wil het echt negeren. Meestal houdt mijn lijf me toch voor het lapje. 
Aan timing zou het deze keer niet liggen. Dag 1 positieve test: 2x seks gehad en dag 2 toen ik m’n ei voelde springen seks gehad. Dus dat moet wel goed zitten.
 
ik zou indd wat emmannuelle zegt, de dag erna of zelfs 2 dagen later testen. Dat ga ik ook proberen te doen.
 
Goede dag,
Wordt er een beetje koekkoek van en wordt er ook enorm onzeker van dit vanwege de cyclus schommel ineens wat ik eerder nooit mee maakte met me 24daagse cyclus is me NOD de 30ste en met me 28daagse cyclus 2 april.
Krijg met de dag steeds meer symptomen van een zwangerschap enorm vermoeid, misselijkheids momenten nog zonder overgeven een opgeblazen buik, en gevoelige borsten, spannings gevoel in me buik.
Bewust wil ik er niet mee bezig zijn vanwege de teleurstelling van mijn eerdere miskraam hopelijk komt snel het verlossende antwoord.
 
veel liefs
 
Hoi allemaal,
Had me eigenlijk voorgenomen deze maand er niet mee bezig te zijn! Ronde 3 voor ons.. geen testen gebruikt oid. 
Heb sinds afgelopen zondag suuuper gevoelige borsten. Vooral mn tepels en de buitenkanten. Daarbij ook sneller moe.. Heb dit normaal nooit dus ben heel benieuwd of het dan net deze keer raak is? 
26 of 27 nod dus nog even afwachten. Wil ook geen early test gebruiken, vorige maand wel gebruikt maar achteraf spijt van gehad.
Dusss succes iedereen laten we hopen dat het voor de meeste raak is! 
 
Ik ben vreselijk misselijk deze ochtend en m'n buik trekt helemaal tegen maar mn nod is pas dinsdag of woensdag.
Zouden het symptomen zijn van de NOD of zwangerschap....(veeel te vroeg om te testen)
En nu hebben we morgen een verjaardagsfeestje. Als ik geen alcohol zal drinken zal dit al opvallen. En misschien loop ik te hard van stapel. 
Zouden jullie een glaasje drinken?
 
Mijn nod is ook dinsdag of woensdag.. spannend inderdaad!
ik drink tussen mijn eisprong en ongesteldheid geen druppel alcohol. Durf het risico niet te nemen.. je kan ook zeggen dat je antibiotica slikt te blaasontsteking ofzo en dat je daarom niet drinkt?
 
Spannend allemaal,
vanochtend opgestaan en de misselijk blijft aanhouden ook een zurige gevoel bewust geen testen gedaan omdat ik er eerder op de ovulatie testen niks uit kwam geen idee hoe dat kan.
 
succes allemaal 
 
Terug
Bovenaan