NOD tussen 25 maart en 1 april

Hoi mommy,
Mijn eisprong was 17 maart en rondom en op deze datum zeer gezellig gehad :).
Ja kan het ook nog tot 12 dagen? Best lang. In de loop van de avond zijn mijn borsten ook gevoeliger geworden en de steken blijven aanhouden.
En dat je enthousiast wordt om steekjes in je borsten wordt? Nee absoluut niet raar! De wens is zo vurig! Ik ga zondag testen!
Liefs susanne
 
Oke dikke stress. Net 3 dagen voor nod een early test gedaan van de action.. en ik zie wel iets maar het is zo licht dat ik het niet weet of het nou positief is of gewoon omdat het een goedkope test is.. lukte me ook niet goed t op de foto te krijgen en tril zo erg dat ik amper kan typen!
Denk gewoon 2 dagen wachten en als ik zaterdag niet ongesteld ben test ik nog een keer met jullie mee.. dames geen aanrader dit vroege testen want jeeeeetje wat een mindf*ck maar kon me niet inhouden
 
Spannend Jlh zou alsnog kunnen, is maar net wanneer precies je ei gesprongen is!
@anne, ik heb van een ander forum afgelopen week geleerd de foto negatief te veranderen, dan zou je als er een streep is hem duidelijker zien
 
MssT gedaan.. je ziet dan wel een lichte groene streep oplichten..?
En ga nu toch wel bijna over m’n nek omdat iemand naast me een broodje omelet zit te eten..
Ik ga voorzichtig afstappen van het idee dat het niet meer gaat lukken/ kan deze maand en zaterdag nog een keer testen.
whaaaaa
 
Terug
Bovenaan