NOD tussen 25 maart en 1 april

Ja mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 1 maart.. maar mijn eisprong was 2 dagen later dan het gemiddelde vandaar dat die datum voor mij niet klopt? maar goed de verloskundige kan het pas echt vertellen.. 
@msst leuk lopen we toch bijna gelijk! 
 
Hahaha ik ga stuk om jou Nafthalie, eerlijk waar. Toevallig zei ik net tegen mn vriend dat ik misschien wel gewoon naar de wc moet maar het is weer helemaal weg getrokken. Uit zichzelf voor de duidelijkheid hahaha. 
Nou dames misschien gaan er een paar op dezelfde dag bevallen, mochten we allemaal zwanger zijn! Who knoowwsss
 
De 2v5 testen die geven pas positief als je hcg waarde vanaf 25ml is zeg maar. 
Ik weet dat Clearblue soms hogere waardes heeft eer dat je een positieve test hebt. Daar staan de digitale ook om bekend. 
De teste van sensitest zijn ook erg fijn en niet duur. 3 of 4 voor een paar euro. En kun je ook al vroeg mee testen.
ik heb mijn 1e dag van mijn menstruatie op 25-2 gehad en m’n ei op 16-3. Want die valt bij mij niet te missen ?
 
Soms is dat best een opluchting?
Ik probeer ook in slaap te vallen hoor me buren klussend nog net niet door me muur heen komen? kimvanholland is er niks bij.
lang leven een appartement.
Weltrusten alvast
 
@Msst bedankt voor de uitleg, weer wat geleerd.
Volgens mij zit er een bellenblaas in me buik voel elke keer een luchtbel.
net een bakje ananas op dacht ga er maagzuur en misselijkheid door krijgen maar dat valt gelukkig nog mee had zin in zoetigheid anders plunder ik een zak chips wat niet goed is maar wel lekker?
 
Hoi allemaal, had net een andere topic aangemaakt maar nu zie ik deze.
Ik heb mijn NOD op 1 april en had net was roze bloedverlies en felle steken aan de linkerkant en een zwaar gevoel onderin mn buik. Ook wit/gelig slijm.
Zou dit een innestelling zijn? Dat is nl best laat; 11 dagen na mijn eisprong!
Liefs,
Susanne
 
Het is laat, maar als het goed is kan het wel.. Hebben jullie veel geklust? Het is toch zo dat je 6 tot 12 dagen na je eisprong de innesteling kan hebben? Ik heb dag 4 t/m dag 8 dpo doorzichtige afscheiding gehad met zowel bruin als rozig bloed verlies. Zeker als je het nooit eerder heb gehad, zou ik zeggen dat het kan duiden op een zwangerschap. Kan ook wat anders zijn hoor, maar het is wel vreemd dat je het nooit hebt, en nu ineens wel! 
Ik heb steekjes in mn borsten! Ik ben helemaal enthousiast! Stom he? Hahaha. Kan echt niet wachten om te testen zaterdag!
 
Terug
Bovenaan