NOD tussen 25 maart en 1 april

Jlh spannend dat je zondag gaat testen! Het kan zeker dat je zwanger bent. Ben benieuwd!
Wauw Anne! Ik wil ook de foto zien! En ja ik zou sws nog een keer testen over een paar dagen inderdaad. Leuk zeg!
Ik ga vandaag k2v5 halen. Ik ben super misselijk vanochtend omdat ik echt alles ruik.... Pfff
 
Hahaha nou ik heb het zo bekeken. Als ik ze vandaag haal, zal ik toch met ochtend urine moeten testen? Morgen ochtend moet ik om 4:45 op staan. Ik moet namelijk half 6 al op werk zijn. Daar voor kan ik niet testen, want het kan mn gedrag naar mn personeel beinvloeden en dan kan ik het pas vertellen aan mn vriend als ik thuis ben. En daarna kan ook niet, want dan heb ik geen ochtend urine meer! Dus we moeten het wel zaterdag doen! 
Of ik dit zo ga blijven geloven en volhouden is een ander verhaal hahaha
 
Ik denk als je echt zo’n klachten hebt dat je best kan testen met middag urine. Ik zou dan gewoon even zo min mogelijk drinken.
want je bent overtijd nu of niet? 
 
De test was bij mij super positief aan het eind van de middag terwijl ik behoorlijk wat water had gedronken.. zat bijna geen kleur aan mijn urine dus wie weet! 
 
Terug
Bovenaan