NOD tussen 25 maart en 1 april

@anne als je via google intypt foto uploaden op forum krijg je verschillende linkjes.
 
ik heb dinsdag ochtend getest. 3x
een keer met ochtendurine en 2x gewoon. En ik zat 1 of 2 dagen voor nod
 
Enorn spannend allemaal.
hebben jullie ook het gevoel alsof er vanuit onder wat vloeibaars loopt en vervolgens het lichte afscheiding of vochtigheid is ben als de dood dat het ineens menstruatie is ofzo ? 
als mijn NOD van de 24ste cyclus dag was ben ik nu dag 2 over tijd maar hou uit voorzorg zaterdag aan verder qua kwaaltjes nog steeds alles aanhoudend misselijkheid op en af en opgeblazen gevoel en me boobies enorm gevoelig.
 
@nathalie ik heb dat nu indd ook. Waterige afscheiding. Vergelijkbaar met je vruchtbare dagen. 
@mommyofnovella, hoelaat ga je ze halen? Laat ons niet langer in spanning!! Haha?
 
Uhmm nou ik heb net t huis van top tot teen schoongemaakt. Dus ik ga even douche, en Novella klaar maken en in de kinderwagen doen en dan gaan we naar de kruidvat lopen (aangezien onze auto naar de haaien is). Ik verwacht dat ik met een uurtje ga testen! 
Met de huidige steken op mn borsten en buik hoop ik zooooo op goed nieuws! Plus de rammelende honger gevoel die ik heb van mn wasverzachter... Mn lichaam heeft gekke dingen vandaag hahaha
 
Terug
Bovenaan