NOD tussen 25 maart en 1 april

Ik ben zwanger indd. ( ik vind dit zó raar om te type!!) 
schiet op!!! Haha
ik ben ook best moe en normaal draai ik op een zij en ben weg. Maar nu kom ik een paar dagen wat moeilijker in slaap. Weet niet of het een kwaal is of dat het ook onbewust nog de spanning is van het hele gedoe.
 
Slaap al 12 dagen dramatisch slecht ga snachts zelfs omdat me vriend heel licht slaapt bij me kleine in bed liggen? heeft gelukkig ook een 2 persoons boxspring?en dan wordt ze wakker kruipt ze tegen me aan en zegt dan mama huphup wakker worden ?
 
Lief! 
Hoop dat het snel zomer word, heb het al dagen koud. Zit nu ook te ijsberen.
ga zometeen even met mijn moeder op pad. Ze weer nog van niks en vind het heeeeeeel moeilijk om mijn mond te houden ? ik vertel haar namelijk altijd alles
 
Nou ik ga het vanavond op de computer proberen te uploaden.
nog nooit zo’n dramatische concentratie gehad op werk Hahaha. En misselijk!!
Msst succes!! Wanneer wil je t aan je moeder vertellen?
 
Update:
Sinds vanmorgen weer steken in mijn buik en het gevoel dat er iets aan trekt. Wanneer ik zachtjes aan mijn buik voel, is het extreem gevoelig. 
Dit is dus een aantal dagen weg geweest, afgelopen twee dagen ook geen afscheiding gehad. Nu weer behoorlijk wat. 
Mijn lichaam is mij enorm voor de gek aan het houden geloof ik! 
 
@Anne, ik had kraaskaarten gekocht:psst.. ik moet je iets vertellen
krassen: ik ben zwanger!
 
ik hoop dat ze eigenlijk voor het weekend nog in de bus liggen. Want zou het graag dit weekend willen vertellen. Al vind ik dat rete spannend! Ze weten dat we er mee bezig zijn en dat het er aan staat te komen... maar toch. Het idee dat je ouders weten dat we seks hebben gehad ofzo hahah ?.
 
Terug
Bovenaan