NOD tussen 25 maart en 1 april

Ooh Nathalie Haha wat spannend! 
Ja die had ik van de action idd. Heb hem dus 3 dagen van tevoren gebruikt.. maar geen ervaring met de 2v5. Ga deze nog 1x herhalen en haal dan voor zondag een clear blue met een venster die het ook in woorden kan bevestigen.. dan ga ik het echt geloven!
 
 
Oh wat leuk, Anne! Gefeliciteerd! Ook ik denk dat je lekker zwanger bent en dat je de komende dagen veel duidelijkere (weet niet of dat een woord is maar toch :') ) testjes gaat hebben! En dus waarschijnlijk ook mee kwaaltjes haha! Maar dat hoort er bij, he. Je krijgt er iets prachtigs voor terug ❤
 
Ik denk dat ik deze ronde niet mee blij kan zijn. Als ik mijn temperatuur moet geloven heb ik vandaag pas echt mijn ovulatie.. Dus mag nog mooi twee weekjes wachten tot ik hopelijk een positieve test heb. 
 
Ik voel me down. Maar zit mn verdriet weg te eten in zelf gemaakte nachos en karamel brownie ijs hahaha. Ja ik weet niet, ik voel me niet meer zo als de afgelopen dagen. Het enigste wat ik heb is een hele sterke ruik vermogen. Heb zelfs geen afscheiding meer vandaag. Maar aan de andere kant heb ik ook geen symptomen die er op duiden dat ik ongie ga worden. Dus we gaan het zien.
@halfwaythere wat vervelend joh! Maar wat heb je dan een lange cyclus? 
 
Mijn cyclus is heel onregelmatig. Dus sta er niet van te kijken helaas. Mijn lichaam houd er gewoon van om mij voor de gek te houden. 
 
Terug
Bovenaan