NOD tussen 25 maart en 1 april

Goedemorgen,
En mommy? Spannend, ik hoop het zo voor je.
Hier gister rose bloedverlies gehad en vanmorgen weer. Borsten staan op knappen. Maar ik weet het niet hoor. Ik heb nu een bacteriele vaginose. Moet zo naar de dokter voor onderzoek en medicijnen. Misschien dat het bloedverlies hier ook mee te maken heeft. Ik heb totaal geen krampen meer, is geen goed teken ben ik bang, alleen mn borsten. Of zijn "geen krampen" hebben een goed teken? Ik word gek van het wachten. Succes met wachten en ik hoop op positief nieuws!
Liefs susanne
 
Ik heb hele hevige krampen nu, maar nog geen bloed verlies. Dus nog niet ongie! Ben benieuwd. Denk dat ik het wel ga worden aangezien de krampen. 
Ben wel benieuwd hoor, Susanne! Klinkt wel alsof je zwanger bent hihi
 
Wat spannend allemaal meiden! Die krampen zijn vervelend joh.. maar zolang er geen ongesteldheid is... is er hoop!
ik heb vanmorgen nog een test gedaan.. hoopte opniets donkerder dan gister maar helaas, ook weer meeega licht. Wel nog misselijk en dezelfde steken als gister dus ga nog maar even uit van het positieve :)
Ga het vanavond mijn vriend vertellen??
 
Nou ik heb gisteren een test gedaan en deze was positief! Toen ik savonds thuis kwam van mn werk zag ik helaas dat ik wat bruinverlies had. Nu kan dit natuurlijk ook bloed van de innesteling zijn maar ik hou mn hart vast vandaag :( zolang het niet helder rood wordt zal het wel ok zijn dus dan test ik zondag nogmaals en als de streep dan minder is dan weet ik waar ik aan toe ben. Nou maar jongens die zaterdag test dag van jullie komt ook steeds dichter bij! En mommy van novella ik teste een dag voor nod ook negatief dus er kan nog vanalles gebeuren :p ben nu al benieuwd wie er allemaal een positieve test vast hebben van het weekend en hoop dat onze mannen dan niet denken dat het een slechte 1 april grap is :D
 
@jilla, voorzichtig gefeliciteerd meid. Even in de gaten houden, zolang het maar niet meer word met hevige krampen. Hoelaat moet je naar de dokter? 
@Anne, Hcg verdubbeld zich in 48 volgens mij, dus morgen gewoon opnieuw een testje wagen.
ben benieuwd @mommyofnovella!
@halfwaythere, heb je nu pas je ovulatie? Wat apart! 
 
 
 
Enorm spannend allemaal ik ervaar nog steeds de kwaaltjes en kan niet wachten tot me NOD voorbij is ik weet vanuit mijn vorige zwangerschap dat mijn HCG heel laat pas meetbaar was dus elke dag tot het moment en niet ongie worden is spannend.
Ook sinds 1.5 dag soms last van hoofdpijn misschien gebruik ik mijn hersens onbewust meer?.Haha gekheid.
Ben inderdaad ook benieuwd wie er nog meer positief zal testen.
 
 
 
Ik ren elke keer naar de toilet omdat ik dan denk dat ik ongie ben, maar dan is het gelukkig maar afscheiding! Ik heb alleen wel echt steeds kramp dus ik ben wel bang dat het er aan zit te komen hoor... 
Wauw Jilla! Wat leuk! Ik hoop voor je op het beste en dat je zwangerschap gezond is/mag zijn! 
Wat een geluksgroep zeg hihi. 
Ik ben zeer benieuwd naar jouw test, Nafthalie. Ik moet straks weer testjes in huis halen voor morgen.
Hoop eecchhhtt dat mn ongesteldheid uit blijft en dat mn lichaam gewoon traag hcg aanmaakt. Ik had tenslotte bij mn eerste zwangerschap pas 3 dagen na mn NOD een heel licht plusje. Die zaterdag knalde die pas.. 
Oh en Anne, denk inderdaad dat ie morgen dan wel wat duidelijker zichtbaar is, een test! 
 
@msst
Is niet apart hoor. Elk vrouwelijk lichaam reageerd aders op het stoppen van de pil, de een heeft meteen een regelmatige cyclus, andere moeten daar jaren geduld op hebben. De rede dat je dit niet veel hoort, is dat veel vrouwen erg onzeker zijn omdat dit niet 'normaal' is.
Ik word gewoon ongesteld, alleen duurt het helaas weer wat langer. De ovulatie is ook gewoon aanwezig, alleen duurt dit ook wat langer. 
Sorry, moest dit helaas even kwijt. Heb een erg slechte nacht gehad en ben zo gruwelijk emotioneel. Zou gewoon elk moment in janken uit kunnen barsten. Lang leven hormonen die hun eigen leven lijden haha 
 
Terug
Bovenaan