NOD tussen 25 maart en 1 april

Jeetjeeee! Ja ik ben altijd vrij regelmatig geweest... Ben benieuwd hoe mn lichaam het nu gaat doen. Als ik morgen ineens ongie ben, sta ik er echt van te kijken. Meestal heb ik kramp van hier tot Tokio voor ik ongie wordt... Maar ja morgen is mn NOD en de testjes zijn negatief. We will see....
 
Wauw pittig , wist niet eens dat het Zo bestond.
 
ben altijd stipt 28dagen, en vorige maand ineens 24 was al helemaal in paniek.
 
je hebt in elke geval nog een kans extra deze maand of zie ik het nu mis. Ik zou als ik jou was je vriend/man meteen aan zn oren naar boven sleuren ??.
 
 
@halfwaythere wat rot..
@mommynovella, vervelend dat je je rot voelt!! Maar ik had ook geen andere afscheiding en wel een heel sterk reukvermogen en toch een voorzichtig positief testje. 
Ga je morgen nog een keer testen of wacht je tot zaterdag?
 
Het is toch echt zo, extreem shit natuurlijk, maar helaas niks aan te doen. Ik heb wel gewoon goede menstruaties gehad, dus daar ligt het niet aan.We zullen zien hoe het loopt. 
 
Ik ga zaterdag nog een testje doen. Mits ik niet ongesteld ben. Ik ben jullie wel dankbaar hoor, ik voel jullie steun echt! 
@halfwaythere ja echt vervelend dat je zo onregelmatig bent. Hoe lang was je al bezig met proberen?
 
We hebben eerst gekeken hoe mijn cyclus was, duurde te lang haha. Dus nu tweede ronde. 
Moet zeggen dat ik deze ronde wel pas echt bezig met temperaturen etc. Dus beschouw deze ronde pas echt serieus. 
 
Oh echt waar joh? Dan is er natuurlijk nog grote kans dat je regelmatig gaat worden! Ik hoop het voor je en dat je snel zwanger mag zijn! 
Mn vriend is net de deur uit om ff met mn vader een drankje te doen. Ze zijn beide morgen vrij haha. Ik lig op bed. Ik ga zo lekker slapen want mn wekker gaat om 4:45! Novella zal vast ook minimaal 1x wakker worden vannacht, dus elk minuut slaap is mooi meegenomen. Morgen even kijken of ik ongie wordt! Ben benieuwd. 
 
Terug
Bovenaan