NOD tussen 25 maart en 1 april

@ mommy of my novella,
ik zelf ook enorm herken dit alles wat ik nu mee maak zo anders dan anders/normaal best  Scary??!!
ervaar tot nu toe geen krampen of steek gelukkig, voel me eerder een luchtbalonnenbuik ?? en zeer luchtig soms en nog enorm moe merkte net na de boodschappen en een snelle stofzuigmoment dat ik even moest gaan liggen was even aan het draaien van vermoeidheid
 
Halfwaythere laat het gaan soms lucht het enorm op vanwege alle spanning.
had het gister zelf ook dacht wtf maar achteraf gedacht is het een seintje van moeder natuur dat alles goed functioneert in het lichamelijke proces.
 
 
Nou ik had net zoveel afscheiding... zelfs mn slip was nat! Ik dacht echt dat ik ongie was geworden. Maar nee nog steeds niks! De dag duurt nog lang, maar ja we gaan het zien haha. Morgen weer testen. Ben benieuwd. Welke raden jullie nou het meest aan? Voor iemand als mij, die schijnbaar wat langzamer de hcg hormoon aanmaakt.. 
Vervelend he, Nafthalie, die vermoeidheid! Ik herken het heel erg van mn eerste zwangerschap. 
Nou halfwaythere, we zijn er voor je! Bij ons kan je altijd je hartje luchten! 
 
Halfwaythere, wat vervelend dat het allemaal zo onzeker is! Hopelijk heb je een beetje steun aan dit forum..
Mommy of Novella: dan kun je denk ik het beste een early tester nemen.. die zijn wat gevoeliger. Ik heb ze van de action maar ook van de Etos. Lijken me beide prima. Clearblue heeft ze ook maar die zijn wel flink prijziger.
 
Lieve allemaal, Fijn dat jullie zo lief reageren. Doet me goed. Wel denk ik dat ik even een tijdje afstand ga doen van dit forum. Ben heel blij voor iedereen met een positieve test, maar het hakt er bij mij is als een bom. Ik wens iedereen heel veel succes toe en geniet van de tijd die jullie zwanger zijn. 
 
Halfwaythere ik wens jou alle geluk toe en hoop dat het heel snel raak is bij jullie!! Snap heel goed dat je dan even klaar bent met het forum want dan lijkt het net of ineens iedereen om je heen zwanger wordt. Enfin zoals ik al zei hoop dat je snel een positieve test in je handen hebt.
 
Lieve halfwaythere, ook ik snap het! Neem wat tijd voor jezelf, en ik hoop je snel te mogen spreken als het wel raak is voor jullie! Veel succes en een dikke knuf! X
 
@anne ik heb bij de kruidvat 2 early testen gehaald! Van de kruidvat merk zelf. Ik ga morgen ochtend testen als ik niet ongesteld ben. Dan doe ik er 1tje en bewaar ik de ander voor als mn ongesteldheid nog langer uit blijft. 
 
Terug
Bovenaan