NOD tussen 25 maart en 1 april

Gaat hier best goed? kwaaltjes amper. Merk dat mijn tepels wat groter aan het worden zijn en vandaag wat last van rugpijn/spierpijn. 
En met jou? Snap dat je wel toe bent nu aan duidelijkheid
 
Oh wat fijn dat je er niet veel van merkt! Wanneer heb je een afspraak met de vk? 
Ja, ik zou het wel fijn vinden haha Maar ik ga niet te veel stressen er over. Ik denk als ik nou eenmaal ongesteld wordt, ik beter kan berekenen enzo wanneer we het beste kunnen klussen.
Het baart me enigszins wel zorgen, want ik ben vorige jaar na mn zwangerschap ook heel laat pas ongesteld geworden. Ik was toen mn dochter 11 weken was gestopt met borstvoeding geven, en toen ze 6 maanden was, was ik nog steeds nie ongesteld. Daarom was ik aan de pil gegaan...
 
Klopt, ik temperatuur normaal gesproken altijd om 8u als ik wakker word.. Werd vandaag eerder wakker en toen meteen gemeten omdat ik zo benieuwd was.. Daarna perongeluk door de wekker van 8u heen geslapen en toen pas gemeten toen ik om 9u wakker werd.. (Ja ik kan echt een uur lang snoozen door piepende wekkers heen ;) haha ).
Maargoed nu een beetje roze verlies.. Dus ik ga weer op naar volgende maand. Ben echt heel verdrietig.. Word nu de 7e ronde. 
Hoe is het met de zwangere dames? 
 
En wat was toen de oorzak daarvan? Dat is echt lang! Kan het ook niet dat je een latere eisprong hebt gehad? ( kan me niet meer herinneren of je ovu testen gebruikte?)
ik heb de 20e de eerste echo.. wel nog bij de ferriliteitsarts en als dan alles goed is, mag ik kiezen of ik bij een gyn of vk onder controle wil zijn.
 
ohh oke, lees vaak genoeg dat vrouwen midden op de dag tempe en dan een hele hoge temp hebben. Haha vandaar datbik dacht zeg het maar even.
ik snao dat je verdrietig bent, maar houd moed! Ik heb er zelf 14 rondes over gedaan. En dacht ook, gaat never nooit gebeuren. Ik gun jullie allemaal gewoon heel snel positief nieuws
 
Het komt goed, Vino! Houd inderdaad moed! Ook jouw prachtige zwangere tijd zal komen ❤ 
Oke, msst, de 20e! Ik ga het onthouden! Ik duim voor een gezonde zwangerschap voor je, meid! 
Dat wist de ha niet, wat de oorzaak er van was. Er was niks te zien en ik had geen klachten. Dus maar aan de pil zei ze. Maar dat ie dan nu weer uitblijft is vreemd.. 
Ik heb geen ovu test gebruikt nee. Dus de kans is mogelijk, ik was alleen wel echt overtuigd dat ik em de 16e had door de kramp en afscheiding. Maar goed. Als ik t weekend nog nie ongie ben, bel ik de ha denk ik. 
 
Hi Lady’s,
 
even een updat van mijn kant?
bloeden wat nog geen dag plaats heeft gevonden is inmiddels helemaal pleite. Dus ga morgen meteen even de gynocoloog bellen voor verder onderzoek.
vandaag enorm misselijk heel moe moest gedwongen even gaan liggen was ineens extreem moe , borsten nog steeds enorm gevoelig en nog steeds een opgeblazen buikgevoel.
En gekke is dat ik aan de zijkant van me buik een soort spanning voel, dit had ik vorige zwangerschap ook maar in de periode van me verdere zwangerschap.
 
morgen maar snel eens vragen om meer duidelijkheid want dit is slopend.
 
Aahh wat een onzekerheid zal je wel niet hebben, zeg! Tis maar goed dat je ff gaat bellen. Ik hoop voor je dat ze meer voor je kunnen betekenen dan die halve ongestelheid en (zwangerschaps)symptomen.
 
Terug
Bovenaan