NOD tussen 26 februari en 7 maart

@beautygirl, mijn nod is ook 5 maart. Behalve wat zeurende buikpijn heb ik nergens last van. Maar andere cycli had ik dat ook.. 
Spannend allemaal dames. Volgende week weten we zoveel meer. Hoop op veel dubbele streepjes!
 
Ik ben een beetje met jullie mee aan het lezen en jullie moeten natuurlijk altijd zelf doen waar jullie je goed bij voelen, maar ik wil alleen met jullie delen dat als je het gevoel hebt dat je een test wilt/moet doen ik het ook zou doen. Toen wij 5 jaar geleden zwanger probeerde te raken deed ik eerlijk gezegd elke maand een test waar ik achteraf gezien blij om ben! Op deze manier ben ik namelijk achter mijn twee vroege miskramen gekomen (eerste op mijn nod en de tweede toen ik twee dagen overtijd was). Natuurlijk brengt dat verdriet met zich mee, maar zonder die testen had ik waarschijnlijk gewoon gedacht dat ik ongesteld werd wat dus in werkelijkheid niet zo was. 
 
Spannend EVt.. Alvast een voorzichtige felicitatie van deze kant ?
Hier ondertussen cyclus van 28 dagen. Weet niet zo goed wanneer ik zou kunnen testen. Nog wel zere borsten en lichte krampjes alsof ik ongesteld ga worden. 
Vrij plotseling een nieuwe baan. Ga per 1 mei beginnen. Zou niet zo heel erg vinden als deze maand niet raak is. Want dan zou ik gelijk moeten vertellen dat ik zwanger ben in 1e maand daar ? Dus ook wel aardig in spanning of het deze maand raak is of niet. Misschien dat het daarom ook wat langer duurt tot ik ongesteld word. Kijk het nog 2 daagjes aan denk ik, en dan maar even testje doen. De spanning stijgt ?
 
Vanmiddag een superpositieve test in handen. Dus ik kan ondanks het bloedverlies van een paar dagen geleden opgelucht ademhalen en een klein vreugd dansje doen. Hoop dat er nog een aantal van jullie volgen. 
 
Gefeliciteerd EvT!
Hopelijk komen er nog meer positieve testen komende dagen!
Volgens de App heb ik vandaag mijn Nod en volgens mijn eigen berekeningen morgen. Nog geen bloeding maar vanacht wel zeurende pijn in mijn buik gehad, was vanachtend dan ook bang dat ik ongesteld zou worden maar tot nu toe nog niet. Twijfel of ik morgen ga testen of nog 1 a 2 dagen wacht. Zo spannend deze dagen.
 
Hartelijk gefeliciteerd EvT! Fijn een duidelijk positieve test. 
Hopelijk nog meer positieve testen..
Mijn NOD is over twee dagen, maar test als het dan nog nodig is pas tegen het weekend mijn cyclus kan namelijk ook nog wat dagen langer zijn
 
Gefeliciteerd evt!!! Wat een mooi nieuws! Ik zit te wachten tot het 1 maart is.. duurt lang haha!
 
Alle meiden succes!!
 
Gefeliciteerd EvT!! 
Ik praat ook graag even mee.
morgen mij nod, zo spannend! 
Inmiddels ronde 7. Afgelopen week wel andere klachten gehad als andere keren, maar sinds vanavond wat lichte kramp in mijn onderbuik. Ik ben toch bang dat ik morgen gewoon ongesteld word. 
Ik hoop dat we hier nog veel meer berichten krijgen zoals EvT! Dat zou geweldig zijn. 
Succes allemaal! 
 
Terug
Bovenaan