NOD tussen 26 februari en 7 maart

Beautygirl : ja al bijna de NOD. Ik vind het reuze spannend!! Ik wilde eigenlijk vanmorgen al testen maar manlief wil tot maandag wachten. Volgens mij eigen berekening moet ik morgen ongesteld worden en volgens de app maandag....
Spannend!!
 
Mijn man blijft maar zeggen dat ik moet testen omdat ik al deze kwaaltjes heb.. dus morgen eens kijken of ik toegeef en een early predictor doe. Iemand hier ervaring mee?
 
JDO wanneer is je Nod? Ik zal niet te vroeg testen omdat je heel goed een negatieve test kan krijgen terwijl je misschien wel zwanger bent.. en vaak kan het ook nog misgaan voor je nod waardoor je wel ongesteld wordt en je dus flink teleurgesteld bent.. 
ikzelf doe alleen een test na mijn nod
 
Hoi jorienh!
1 maart.. de early predictor zou 5 dagen van te voren ofzo te gebruiken zijn? Ja.. wat jij zegt daar heb je ook wel weer gelijk in!
 
@JDO ik zou ook noet eerder dan 1 maart testen. Heb ergens gezien dat ze een positieve test had maar toch ging menstrueren op haar NOD. De kans is klein, maar een negatieve test is een grote teleurstelling 
 
Hoi dames, 
 28 februari mijn nod maar vanmorgen al een vroege test gedaan. Negatief helaas.. voelde me ergens echt zwanger en gisteren ook de hele dag een zwaar gevoel in mn baarmoeder gehad. Ik probeer nog half hoop te houden tot aankomende week, wie weet gaf de test een verkeerde uitslag. Maar het is ook pas ronde 2 dus anders maar weer mentaal voorbereiden op ronde 3 :p
 
Hier een paar dagen geleden een berichtje gezet over mijn bloedverlies 4 dagen voor NOD. Wat ik al 3 maanden heb. 
Zo ook deze maand, maar 2 dagen geleden was het echt bruin verlies. Gisteren niks en vanmorgen rood. Heb toch maar een testje gewaagd. En tot mijn verbazing is hij licht positief. Blijft icm het bloedverlies nog een paar dagen spannend. 
 
Spannend EVt! Hou je ons op de hoogte? 
Hier een andere NOD datum. Ik heb mijn app even anders ingesteld en laten kijken naar alle cyclus periodes en die rekende 5 maart uit. Dat betekend dat ik een cyclus zou hebben van 34 dagen. We gaan het weer zien deze maand. 
 
 
Terug
Bovenaan