NOD tussen 26 februari en 7 maart

Van harte, EvT. Echt geweldig. Ik ben hartstikke blij voor je. Dat wordt een Novemberbaby. Hoe voel je je? Ben ook wel erg nieuwsgierig naar of je kwaaltjes hebt gehad de afgelopen dagen..
Ik voel zelf helemaal niks of zoals altijd denk ik wel wat iets te merken, maar zal wel niks zijn. Had eerst witte afscheiding wat een teken kan zijn, maar dat is ook weg. Nod is 5 maart, rond 6 van tweede kindje.
 
Ik heb afgelopen dagen ook meer afscheiding dan normaal gehad.. heb toch een early predictor gedaan afgelopen zaterdag maar die was negatief..
 
 
 
Ik heb afgelopen dagen ook meer afscheiding dan normaal gehad.. heb toch een early predictor gedaan afgelopen zaterdag maar die was negatief..
 
 
 
Helaas.. zojuist ongi geworden.. dan maar door naar ronde 2! Succes andere meiden!ik zal meelezen en wellicht spreken we ons op het forum voor nod volgende maand?
 
Hey dames, 
 
Proficiat EVT !!! Ik volg al eventjes het forum hier, wij zitten in ronde 3 momenteel. wat nog helemaal niet lang is. Maar het wachten maakt me gek, overal zie ik babies. En bij m'n vriendinnen lukte het allemaal van de 1e keer (heel blij voor hen hoor) maar wil ook gewoon dat het lukt bij ons....
Ik heb deze maand m'n eisprong gevoeld volgens mij. Ik zat op m'n werk en s'avonds gelijk een ovulatie test gedaan en bleek positief te zijn.. Morgen is m'n nod, spannend, al 2 dagen ongelofelijk pijne borsten.
groetjes
Emms
 
Helaas.. gisteren al een klein beetje bruin slijm maar vandaag toch ongesteld geworden denk ik. Wel oud bloed maar geloof dat er ook al een beetje helder bloed tussen zat. 
Jammer hoor had echt het gevoel dat ik zwanger was. Al vanaf zaterdag een vreemd zwaar gevoel in mn baarmoeder.
Maarja op naar ronde 3! Iedereen die wel een positieve test in handen had gefeliciteerd!! 
 
Ik heb gisteravond getest! Was een risico omdat het geen ochtend urine was, maar........
2 positieve testen!!!!! Dus ik kan zeggen:
Ik ben zwanger!!!!!!!!!!!
????
 
Terug
Bovenaan