NOD tussen 26 februari en 7 maart

@beautygirl.. helemaal herkenbaar?
 
Ik heb al 3 dagen zuurbranden.. gisteren heel even (maar dan ook echt heel even) misselijk in de ochtend.. nu heb ik al een halve dag steekjes in mijn onderbuik en zeurende rugpijn.. alsof ik moet menstrueren maar dat is als het goed is niet zo.. ik weet dat de kans dat het de eerste keer raak is maar klein is.. maar deze klachten maken me gek! Haha... ik twijfel nu bij alles wat ik voel! 
 
Liefs
 
 
Alle NODs komen steeds dichter bij... de mijne is 26 februari. Ik heb hevige rugpijnen gehad afgelopen dagen, aankleden was een uitdaging. Ik heb een miskraam gehad in december en daarna regent het zwanger aankondigen om me heen.. vanmiddag weer een collega. Of de zichtbare zwangere meiden en er uitgebreid mee pronken. Logisch natuurlijk. Maar damn wat kan dat soms zeer doen in je moeder hart. Want dat hebben we zoiezo. Dan zou ik mezelf wel eens weg willen toveren. 
Succes met wachten allemaal ? onze tijd komt nog wel !! 
 
@Beautygirl heel herkenbaar dit  gevoel! vriendinnen van mij zijn afgelopen periode ook heel makkelijk zwanger geworden, dat maakt mij soms ook ongeduldig? Terwijl ik dan denk er zijn zo veel mensen ook al veel langer bezig dan wij, maar je eigen voel kan je niet uit zetten.
@jorienh wat naar dat je een miskraam hebt gehad, maar wel fijn dat je lichaam zich zo snel hersteld. En hopelijk snel weer een positieve test
spannend hoor dames onze NOD komen steeds dichterbij. Zelf heb ik helemaal geen waaltjes op wat gerommel in mijn buik na, nog even afwachten dus 28ste is mijn NOD
 
Ja hele herkenbare gevoelens! Ik was wel in 1 keer zwanger maar vind het nu vrij zwaar om zwangeren te zien nu het een miskraam is geworden? 
maar goed uiteindelijk zal het waarschijnlijk wel goed komen..
toen ik zwanger bleek te zijn begin december heb ik daar niks van gemerkt.. ik voelde me normaal.. en rond de tijd dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden had ik ook gewoon mijn normale ongesteldheidskrampen.. vandaar dat ik het ook eerst niet kon geloven.
zo zie je maar, ook al voel je niks kan het net zo goed raak zijn!
goodluck allemaal! ?
 
@jorienh, ik heb hetzelfde meegemaakt ook miskraam die niet vanzelf ging maar medicijnen bij mij wel. Tellen vanaf dan is het ronde 4 maar eigenlijk ronde 2 dat we er echt weer mee bezig zijn. Bij de eerste en de miskraam was ik snel zwanger na stoppen, een keer menstruatie na stoppen pil en dan zwanger
Mijn symptomen zijn ook nooit zo duidelijk maar voel wel wat nu maar voel meer mijn zere keel, gelukkig voel ik geen koorts. Vind het wel spannend mijn NOD is 28 februari of tot een dag of drie later
 
Dag dames,
Ik klets graag mee. Ik zit nu in ronde 5. en NOD op 27 februari. Heb regelmatig en vooral in de avonden lichte steekjes in mijn linker lies en heel af en toe rechts. 
Verder als ik lig af en toe een drukkend gevoel in mijn onderbuik. Maar durf er niks van te denken. Afgelopen 2 maanden kreeg ik vanaf DPO 9/10 spotting. Dat is nu met bijna dpo10 nog niet het geval. Dus is even spannend hier nu. 
 
Mijn nod is volgende week vrijdag, dus over een week. Zojuist wat bruinige afscheiding gehad. En kapot moe. Maar ik moet zeggen dat ik me ook niet fit voel, dus daar kan het ook van komen...

Ik hoor zoizo dat de meeste vrouwen geen innestelingsbloeding hebben?
 
Fijn dat ik niet de enige ben! Maar ook dat ik me hart hier even kon luchten. 
Bijna de NOD dames! Spannend hier.
Hier helemaal geen symptomen! Vorige NOD was ik ernorm misselijk maar dat heb ik nu helemaal biet. Geen goed teken, maar het kan altijd nog komen
 
Terug
Bovenaan