NOD tussen 26 februari en 7 maart

Ik heb gisteravond getest! Was een risico omdat het geen ochtend urine was, maar........
2 positieve testen!!!!! Dus ik kan zeggen:
Ik ben zwanger!!!!!!!!!!!
????
 
Jilla en jdo, wat jammer zeg.
Sjkn, wat een geweldig nieuws!!! Van harte!! Wanneer was je Nod en wat zijn je klachten? Waaawwwww! Echt geweldig nieuws. Hoe lang zwanger? En van de eerste ??
 
Dankjewel Jasmijn! 
Ik zat gister op dag 32. Mijn cyclussen variëren van 28 -32  dagen.  Mijn NOD was daarom 24/02 of 26/02. Ik ben dus ongeveer 4 weken en 4/5 dagen zwanger! 
Ik heb al vanaf 11/02 gespannen en steeds groterwordende borsten die gevoelig zijn. Heel af en toe licht duizelig. En merkte dat ik sneller vermoeid was.
 
Weggevallen stukje: Jilla en Jdo ik ga duimen voor jullie voor de volgende ronde! Heel veel succes en geluk en tot het volgende forum misschien.
 
Jammer Emmanuelle ! Ik doe met je mee ronde 4 . Ik ben ook ongesteld geworden afgelopen weekend. Had echt een dag een down gevoeld maar dat kwam ook door de geplande kraamvisite die ik helaas rond de NOD gepland had. Geen succes om tussen de baby's te zitten. Voelde me erg ongemakkelijk. 
Succes allemaal ! 
 
Ik ben ook ongesteld geworden vandaag. Weer op naar de volgende ronde ??
Gefeliciteerd voor de dames die deze ronde een positieve test hebben en succes voor de dames die de volgende ronde weer in gaan! 
?
 
Gefeliciteerd allemaal voor wie een positieve test in handen heeft gehad! 
Uhhh ik heb vanmiddag een predictor early test gedaan en die is licht positief? ik voorzichtig blij aangezien dit 3 weken na mijn curretage is... ( heb daarna alweer een paar negatieve testen gehad dus het is niet van de vorige zwangerschap ) maar ik lees nu toch veel revieuws op het internet over vals positieve predictor testen.. hmm onzeker even nu?
 
Terug
Bovenaan