NOD tussen 26 februari en 7 maart

Wat jammer voor de dames die zijn gaan menstrueren! Hier op dag 31 en hou mijn cylcus van 34 dagen aan! Dus ik wil pa op z’n vroegst komende maandag testen. 
Ik heb het idee dat ik ook ga menstrueren maar er gebeurd nog niks, dus we wachten gewoon even af
 
Sinds een paar dagen nieuw hier. Ook ik wacht op mijn nod van zaterdag of zondag. Nu de 4e ronde bezig.
Op het moment voel ik nog helemaal niks. Geen 'goede' symptomen maar ook geen 'slechte'..
Wel heb ik een natter gevoel bij mijn vagina en tot nu toe nog nauwelijks afscheiding. iemand hier ervaringen mee?
 
Morgen mijn NOD. Maar ben bang dat ik ongesteld word. Al een paar daagjes bruine afscheiding. Ik ga er van uit dat ik ronde 5 in ga! 
 
Had gisteren een licht positieve test van predictor early test en vanmorgen een hele lichte streep op de action test.... toch vanmiddag ongesteld geworden.. wel 5 dagen te vroeg? zal vast met de miskraam te maken hebben dat ik nu zo vroeg ongesteld ben.. nou op naar de volgende ronde dan maar
 
Goedemorgen dames! Gefeliciteerd iedereen die een positieve test heeft, wat een fijn nieuws! 
Mijn nod zou gisteren zijn, maar er is nog niks. Ook geen gevoel dat ik ongesteld moet/ga worden. Wel een negatieve test vanmorgen, dus dan zou het wel snel doorkomen. En dan weer op naar de volgende maand!
 
Spannend rnsk! 
Hier dacht ik dat menstruatie ging beginnen maar nog niks. 5 maart is mijn NOD gebaseerd op vorige maand! Ga ook niet eerder testen.
 
 
Mijn NOD was gebaseerd op vorige maand 1 maart, maar vind het lastig om me daar aan vast te houden. Heb eigenlijk nog geen idee wat mijn cyclus is, omdat ik 5,5 jaar een mirena spiraal heb gehad en daarvoor 4 jaar de pil heb geslikt. Nu was mijn eerste cyclus zonder spiraal 26 dagen, maar nu na 27 dagen dus nog niet ongesteld en een negatieve test. We gaan het zien verder, maar het blijft wel spannend allemaal! 
 
Hi meiden,
allereerst alle meiden met al een positieve test GEFELICITEERD! en de meiden die al ongesteld worden op naar de volgende ronde!
mijn NOD is vandaag en na een maand met veel bezoeken aan de gynacoloog was het een heftige maand! normaal gesproken als ik ongesteld wordt is dat smorgens vroeg als ik uit bed kom. vanmorgen in bed wel het gevoel ongesteld te zijn maar naar het toilet en niets aan de hand. Gelijk maar even een early test van de action er tegenaan gegooid (die had ik nog liggen) en deze bleef spierwit :( bang dat we dus toch weer een ronde door gaan schuiven... 
 
Terug
Bovenaan