NOD tussen 26 februari en 7 maart

Ik heb echt een dringende vraag en weet niet hoe ik het anders moet doen.. Ik ben namelijk nog heel erg jong ik ben pas 17 jaar en dit was totaal niet gepland en komt echt als een schok die ik zelf nog niet kan geloven.. Ik weet ook niet of het echt zo is maar ik weet niet precies me ongesteldheid die is een beetje onregelmatig maar ik dacht toch maar even een test doen maar ik wachtte een paar secondes en zag niks dus ik dacht het zal wel niet later wauw ik de test weggooien en zie ik ineens een hele duidelijke streep en daarnaast een licht roze streep me vriend ziet hem ook en zegt er is geen twijfel je bent zwanger anders kleurt die niet roze en een indroogstreep is niet roze dat krijg je alleen met hcg dus kunnen jullie mij van me stress af helpen en vertellen of ik wel of niet zwanger ben.. 
 
Hi Tienermama,
ik zou nog een test doen, als deze binnen de gestelde tijd (meestal 5 minute) twee strepen geeft ben je inderdaad zwanger. 
testen die na afleestijd 2 strepen geven zijn over het algemeen niet betrouwbaar. 
 
Vandaag mijn NOD maar nog niks aan de hand. Gister schreef ik dat ik dacht ongesteld te worden maar nu word het toch nog spannend? Amper afscheiding meer gehad. Wel een gevoellig gevoel in mijn buik. Spannend. Maar misschien wil ik ook te graag dat het zo is. 
 
Nadat de teleurstelling vorige maand enorm groot was voor mij dat ik ongesteld werd, dacht ik deze maand; nou ff niet hoor. Dus verder dan dat we er wel gebruik van hebben gemaakt toen ik m'n eisprong voelde, ben ik verder niet bezig geweest met zwanger worden wat super veel rust geeft trouwens. Tot... 2 dagen geleden. Ik ben nu voor de 3e dag licht misselijk en heb enorm gevoelige tepels, wat ik de voorgaande 8 rondes nog nooit heb gehad.. tsja dat is lastig te negeren moet ik zeggen. Dusja zo naïef als dat ik was heb ik vanochtend al een predictor early test gedaan.. negatief natuurlijk.. mja ergens tussen zondag en dinsdag zal ik ongesteld worden ongeveer dus is ook echt veel te vroeg.. we wachten maar weer af
 
Ow jee hier ook een positieve test in handen. Tril er helemaal van.
Ik heb behalve zeurende buikpijn gedurende twee weken helemaal geen symptomen gehad die ik normaal niet heb voor NOD zoals vlaag misselijkheid of gevoelige tepels.
Ik heb pcos en vanaf mijn puberteit werd gezegd dat ik ws alleen op medische wijze zwanger kon worden, dus dolblij dat t gewoon natuurlijk is gelukt voor de tweede keer (met dank aan ovulatietesten).
Good luck voor iedereen, dat t voor jullie ook snel raak mag zijn.
 
 gefeliciteerd jasmijnnn
Ook ik heb een positieve test. Heb vanochtend nog getest met kruidvat 2v5 en het streepje is heeeeeel licht (zit nog voor mn nod) maar hij is dr zeker!! 
Heel voorzichtig blij omdat ik dr nu ook wel heel vroeg bij ben en weet dat een vaag streepje nog geen garantie is.. maar hij is dr wel! 
 
Van harte gefelicteerd voor een ieder met een positieve test! ?
ben zelf nu 3 dagen ongesteld terwijl predictor early bij mij ook een positieve uitslag geeft! Heb 2 testen gedaan, 1 voor ik ongesteld werd ( was voorzichtig blij ) maar toen las ik alle reviews op internet dat deze testen niet betrouwbaar zijn... en toen werd ik een dag later ongesteld.. heb net weer een test gedaan om te checken wat hij nu aangeeft en ja hoor wederom een positieve predictor early test..?
die dingen zijn dus niet te vertrouwen!
 
Gefeliciteerd Jasmijnnn en ook Ninaa, wat goed dat het is gelukt. Een positieve test met een "normale" nog voor je NOD. 
Ik zelf test deze maand niet voor mijn NOD vond het vorige maand zon teleurstelling s ochtend s een negatieve test en eind van de ochtend al menstruatie. Maar nu zit ik al op dag 32 en nog steeds niets te zien. En ook wat symptomen, gevoeligheid, s Avonds wat buikpijn en word ik s o chtend vroeg wakker dat had ik eerder ook toen ik zwanger was. Ik heb nog geen langere cylcus dan 32 dagen geteld ik heb er vier kunnen tellen.
Wat vervelend voor je Jorienh dat je ongesteld bent geworden, ondanks positieve early test.
 
Terug
Bovenaan