NOD tussen 26 februari en 7 maart

@sjkn ik hou 28 februari aan.. maar dan is mijn cyclus iets korter kan de vorige keer, maar langer dan die keer daarvoor.
ik ben vandaag vooral heel erg moe. Kan ook nog van het weekend komen. Verder voel ik me prima. Ik ga niet meer eerder testen en wacht ook iets langer dan mijn NOD. Zal lastig worden, maar wil geen teleurstelling. 
Hoe voel jij je? 
 
Hier ronde 3 en NOD 25/26 februari .
Sinds vanmorgen extreem veel last van mijn rug (kan amper bukken of lopen) rugpijn heb ik non stop. en vanmiddag licht duizelig.  Eerste zwangerschap in oktober had ik ook extreme rugpijn in week 4 maar het kan natuurlijk ook aankondiging voor menstruatie zijn. 
Wachten duurt lang ! ! ?
 
 
Ik voel me duidelijk anders dan voorgaande maanden.... Veel sneller moe, lig vaak in de middag even te slapen. Verder groeien mijn borsten enorm en zijn ze voller en gespannen, zelf zo erg dat ik eigenlijk nieuwe bhs moet kopen. ? en ben ook wat geirriteerder..... hmmmm hoop maar dat het een goed teken is. 
 
 
Hoi meiden,
ik kom ook bij jullie op het wachtbankje zitten. Mijn nod is 28/29 feb.
Dit is ronde 5 voor ons. Eerste ronde met ovulatietesten al wordt ik daar helaas niet wijzer van ? Geen enkele keer even dikke streep als teststreep gehad ? We wachten af ?
Heel veel succes allemaal en hopelijk veel goede resultaten!
Bella
 
Hay Bella.... welkom!en succes met wachten. Met ovulatietesten kan ik je niet helpen, wij hebben die nog niet gebruikt.
Altijd spannend zo'n week voor de NOD........
 
He Bella, ik heb de ovulatitesten van kruidvat gebruikt ik vond deze heel goed ook 1 maand geen duidelijke streep gehad maar voor de rest wel. En ik zag ook echt per dag de streep duidelijker worden. Ik hoop dat je er wat aan heb. Veel succes iedereen!
 
@Sjkn het wachten elke keer weer heel spannend, tijd lijkt soms tweekeer zolang te duren.
@ Jentel bedankt voor de tip! Hoop ze niet nodig te hebben, maar mocht het wel nodig zijn ga ik de kruitvat testen volgende ronde gebruiken. Bij de action testen krijg ik niet het zelfde resultaat als de teststreep ? Nog niet de helft ervan.
 
 
@sjkn dat klinkt hoopvol! Afwachten
hier is de griep geland vannacht dus ik voel van alles maar dat komt door de griep. Eerst zelf weer even herstellen en dan hopelijk donderdag weer aan het werk. Kan niet zo goed thuis zitten, vandaag de hele dag geslapen! 
 
 
Terug
Bovenaan