NOD tussen 26 februari en 7 maart

Oh beterschap @beautygirl en hopen dat je snel herstelt maar, ik  zou pas gaan werken als je een dag thuis niet ziek voelt. Hier ook de griep, onze peuter, heeft koorts en erg verkouden. Maar gelukkig blijft hij wel vrolijk. Zelf heb ik het (nog ) niet,wel droge handen van vele wassen hopen dat dat werkt. 
Ik voel iets van symptomen gespannen borsten, ben niet misselijk al voelt het wel anders dan normaal. 
Met de evoluatie testen van de action werd ik niet veel wijzer. De streep was steeds lichter of veel lichter. Dus afwachten maar tot volgende week...
 
Dag ladies! 
Ik heb vandaag dan toch echt nieuwe bhs gekocht; wat een verlichting zeg??. 
Verder heb ik nog dezelfde klachten dus ik vind het nu echt super spannend worden...... Hoe is het met de spanning bij jullie?
 
Ja ik vindt het ook erg spannend ? Voel steeds gerommel en steken in mijn zij. Maar misschien komt dat omdat ik er nu extra op gefocust ben ?? 
 
Ik heb een vraagje ik heb 1 maart mijn NOD en nou gister een zere buik kramp en nu weer wat roze slijm. Ik word er een beetje nerveus van heeft iemand hier ervaring mee? ??
 
Ik kom hier meekletsen als dat oke is ?
 Ik ben gezegend met het heel duidelijk voelen van de eisprong! Dit was gister dus weer het geval, nu weer 12-14 daagjes wachten.. dit is ronde 9 voor ons en begin toch een beetje ongeduldig te worden als ik heel eerlijk ben pff
 
Hoi?
graag zou ik ook mee willen kletsen..
ik was al zwanger na 1 keer proberen.. helaas is dat uitgelopen in een miskraam bij 9 weken.. 2 weken geleden een curretage ondergaan omdat het niet uitzichzelf en niet met medicatie wilde komen.
nu had ik gisteren!! Al een positive ovulatietest!! Super snel!
ook hebben we flink geklust dus ik hoop met heel mijn hart dat het weer snel raak zal zijn! (Of nu is?) 
Mijn Nod is waarschijnlijk 5 maart..
super spannend en blij dat mijn lichaam het allemaal al zo snel weer oppakt!
 
@sjkn als jij geen positieve test heb weet ik het niet. 
@jaent ik ga als de nacht goed gaat morgen weer aan het werk. Mag me niet eerder beter melden van mijn collega. Vandaag ging het redelijk goed. Niet meer geslapen overdag, lekker op de bank beneden gezeten. 
Voor jou ook spannende dagen. Wanneer is jouw NOD precies? 
 
Ik ben misschien niet zo jaloers aangelegd, maar ik baal er zo van dat mijn beste vriendinnetje zwanger is. Over 1,5 week haar babyshower maar ze heeft letterlijk alles al. (Denk aan 5 par schoenen, alle kleuren haarbandjes). 
Ik wil ook zo graag een kindje, maar wij moeten er gewoon zoveel moeite voor doen. Veel mensen die ik ken is het per ongeluk gegaan en waren nog niet klaar ervoor. 
 
Sorry moet me even afreageren! Hopelijk vinden jullie het niet erg
 
@jorienh jeetje wat rot van de miskraam.. positieve eraan is dat je nu wel weet dat je zwanger kunt raken!! Hopelijk snel weer raak.. onze nod is hetzelfde toevallig
@beautygirl ik herken je frustratie wel.. vrouwen op en top zwanger zien terwijl het zelf niet lukt is echt zwaar *** af en toe.. volgens mij niks geks hoor dus vooral niet schuldig voelen!! 
 
Terug
Bovenaan