NOD tussen 5 en 20 februari

@Yv-onn, waarom ga je er van uit dat je ongesteld gaat worden?

@AnnaR, Jaaaaaa ik hoop ook op een heleboel positieve testen.

Nou meiden, ik kijk uit naar het weekend, ik ben echt zoooo benieuwd!!!!

 
@Junibaby12
Ik heb eigenlijk geen idee waarom, soort voorgevoel ofzo.. En misschien ook een beetje zelfbescherming dat ik er niet teveel op wil hopen dat het wel raak is. Denk ook steeds, zitten pas in 2e ronde, wie weet duurt het wel een jaar.. Maar ja zoals hier al gelezen kan het ook zomaar de 1e maand raak zijn. Je kunt er toch geen touw aan vast knopen..
Maar nu ik hier de verhalen weer lees en er zelf even over praat krijg ik wel kriebels in mijn buik :) Nog een paar daagjes wachten... 
@AnnaR, 
Ja zo probeer ik er wel in te staan maar valt inderdaad niet altijd mee haha. Dan kan het alleen maar meevallen en ben je misschien iets minder teleurgesteld als het niet raak is. 
 
 
 
 
@AnnaR
Snap helemaal dat je voor het weekend wil testen. Kan me voorstellen dat je niet wil testen terwijl je weekend met je familie weg bent. En dan weet je ook waar je aan toe bent voor het weekend. Wie weet wel helemaal op een wolk het familieweekend in.. Ik hoop het voor je! Ik heb ook allemaal klachten. maar weet ook niet of dit door zwanger of gewoon hormonen komt. Hoop dat je de komende week een beetje door komt.. 
 
@Yv-onn, Poe dat lijkt me echt heerlijk inderdaad, wat een top weekend zal ik dan hebben haha!
Lastig he die klachten, ik wil het allemaal niet teveel gaan koppelen aan een eventuele zwangerschap want dan is de teleurstelling groter. Ga er tot nu toe ook maar gewoon van uit dat het niet raak is want anders is het een mega domper.
met z'n alle proberen te week door te komen haha, fijn die support!
 
Spannende verhalen weer! 
@anna ja snap dat je het liever voor die tijd weet ja ma idd wel lastig iets testen voor je NOD.
 Wat een respect voor jullie zo na een miskraam! 
Bijna zover yvonn de laatste week vind ik altijd het spannendste.
 Vraagje.... Ben zelf deze x in de 9e ronde... Wnnr zouden jullie bij de dokter aan de bel trekken?
  
 
Idd lastig met symptomen je weet het niet he lichaam doet rare dingen.
denk zelf ook iedere x word gewoon ongesteld komt het iets minder hard aan... Maja eigelijk hoop je toch steeds van niet dus maak je je zelf best gek mee.. 
Gezellig forum hier!
 
@avb89, precies, voor nod testen is natuurlijk niet 100% zeker maar wie weet!
Je lichaam doet echt rare dingen, soms denk ik bij mezelf merk ik al iets, misselijk of vaker plassen en dan word ik vanzelf misselijk en moet ik om de haverklap naar de wc..
Oh wat rot dat je dan toch telkens weer ongesteld word zeg, lijkt me naar, ik durf niet te zeggen wanneer je aan de bel moet trekken, ik heb weleens gelezen na een jaar proberen maar durf er niet mijn hand voor in het vuur te steken. Zijn vast dames hier met ervaring!
 
@Avb89
Tjee, lastige vraag.. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ligt er ook een beetje aan hoe mijn cyclus zou zijn en wat je er zelf al aan hebt gedaan en leeftijd enz.
Als mijn cyclus regelmatig is en ik gebruik ovulatie testen enz. dan zou ik gewoon 11-12 maanden wachten. Maar als cyclus heel onregelmatig was en het lijkt er op dat je niet elke maand een eisprong hebt, dan zou ik nu bij 9-10 maand aan de bel trekken denk ik.. 
Snap helemaal dat je er ook vanuit gaat dat je ongesteld word om teleurstelling maar te voorkomen. We weten allemaal dat het lang kan duren maar als je er eenmaal voor gaat hoop je gewoon dat het zo snel mogelijk raak is en als je een regelmatige cyclus hebt verwacht je waarschijnlijk ook niet dat je in ronde 9 beland :( Kan me voorstellen dat je graag wil weten wat er precies in je lichaam gebeurd.
 
 
 
 
Terug
Bovenaan