NOD tussen 5 en 20 februari

@MH, wat een mooie datum om je test op te doen.
Ik zit er ook aan te denken, moet hem dan alleen een paar dagen later doen en weet niet of ik zo lang kan wachten hahaha...
Wil niet meer vroeg testen, dus wacht zowiezo 11 februari af.

@Gebruiker10048070, Hier in hetzelfde schuitje na mijn MK van vorige maand weer op het wachtbankje.
Jij hoeft (gelukkig voor jou) nog maar een weekje te wachten.
Gaat het een beetje met wachten?
Heb je al iets gevoeld?

Nou, spannend weer allemaal meiden!!!
 
@Junibaby12, hoe is het nu met je na je MK? Ik merk dat ik het er wel moeilijk mee heb omdat mijn schoonzus de zwangerschapsaankondiging op dezelfde dag deed als ik.. beetje dubbel nu. Weet je al wanneer jouw NOD?
Ja een weekje valt mee, druk aan het werk dus een beetje mn zinnen verzetten.
Ik voel van alles maar of dit te wijten is aan zwanger of niet geen idee. Jij dan?
 
@AnnaR, Ik heb wel een onrustige periode gehad na mijn MK, vooral mijn vriend had het er echt we zwaar mee.
We kunnen het allebei wel relativeren, maargoed, op het moment dat ik mijn positieve test vast had, had ik het kindje ook al in mijn armen (in my mind)
Had 13 dagen na mijn MK alweer een eisprong, dus dat was superfijn, ook omdat je leest dat het na een MK wel 6 tot 8 weken kan duren voor je cyclus weer op gang komt.

En ik moet zeggen dat ik nu de vruchtbare dagen achter de rug heb weer makkelijker vooruit kan kijken.
En het feit dat ik nog een HCG hormoon in mijn lichaam zit wat gunstig lijkt te zijn voor de innesteling, geeft me goede hoop.

Mijn NOD is 11 februari, dus ik moet nog een weekje langer geduld hebben.
Eigenlijk denk ik dat mijn NOD vervroegd is, aangezien mijn ei ook2 dagen eerste sprong, maar ik hou gewoon 11 februari aan, dan zit ik in ieder geval zeker goed.

Als ik nu zwanger zou zijn, zou ik 21 oktober uitgerekend zijn.
Mijn jongste wordt 20 oktober 4.
Is niet helemaal mijn voorkeur zo dicht op elkaar, maargoed, wilde niet een maand gaan wachten.
Ik voel verder nog helemaal niks.
Behalve pijnlijke borsten, maar dat heb ik altijd van eisprong tot menstruatie, dus dat is niet raar.

Eens even kijken hoe ik het wachten dragelijker kan maken...
Ik ga mijn focus nu eerst maar op jou leggen en lekker met jou meeleven hahaha, daarna is het voor mij nog maar een week :p
 
@Junibaby12, Dat had ik ook inderdaad, wij kunnen het ook goed relativeren en elkaar goed vinden in wat we voelen. Dat is inderdaad weer erg snel ja! Bij mij duurde het 3 weken voor ik weer m'n ei had maar het HCG was heel snel uit mijn lichaam, op donderdag begon mijn MK en zaterdag testte ik alweer negatief.
Dat wachten duurt een eeuwigheid he, scheelt dat we hier tegen elkaar kunnen zeuren en elkaar bevragen haha.

Ik heb af en toe wat buikkramp maar dat zie ik niet als symptomen. Wel erg moe maar er heerst natuurlijk ook overal griep, dus ik hou me maar niet teveel bezig met symptomen.

Ik twijfel wel heel erg wanneer ik ga testen, aankomend weekend ga ik weg met de familie en om dan daar ongesteld te worden of negatief te testen lijkt me een domper, dan weet ik liever vrijdag al dat ik niet zwanger ben dus zit nog te dubben..

Heb je nog goed advies voor me? :)
 
@AnnaR, ja dat is een lastig dilemma, aan de ene kant komen er heel veel vroege miskramen voor en weet ik niet of ik elke vroege miskraam zou willen weten en mezelf dan ook voorgenomen heb niet meer te testen voor mijn NOD, aan de andere kant kan ik me in jouw situatie heel goed voorstellen dat je niet verrast wilt worden door een menstruatie en je dan verdrietig loopt te voelen waar iedereen bij is.
Dus mijn enioge tip, volg je gevoel, jij weet het beste wat je wel en niet kunt hendelen.
Een zekerheid dat je vrijdag wel of niet weet dat je zwanger bent, heb je zowiezo niet per definitie.

Het kan ook zijn dat je wel zwanger bent, maar nog een hele lage concentratie HCG in je lichaam hebt.
Ik hoop natuurlijk voor je dat je vrijdag al een knalstreep hebt en wij het hier lekker met z'n allen kunnen gaan vieren haha :)
Altijd in voor een feestje!!
 
Hier paar dagen voor NOD.. 2 of 3 februari. Denk dat ik zondags 4 februari ga testen. 
Klachtjes die ik heb zijn voornamelijk door hormonen en niet van zwangerschap. Zere borsten, opgejaagd gevoel en af en toe wat krampjes. Denk niet dat het raak is deze maand, dus heb ook niet heel erg de drang om te testen. 
Maar toch blijft het wel spannend ? Maar ga er maar vanuit dat ik vrijdag of zaterdag ongesteld word! 
Hou jullie op de hoogte!! 
De meesten moeten nog eventjes wachten.. Denk aan jullie!! Spannende dagen!!! 
 
 
 
@Junibaby12 definitief weten is inderdaad lastig maar dan kan ik me er van te voren op instellen dat ik wss daar ongesteld zal worden dus dat is wat rustiger in m'n hoofd. Ik ga denk ik gewoon iets eerder testen en dan hopelijk inderdaad een feestje haha!
Zou leuk zijn als er deze ronde veel dames hier een knalstreep hebben!

@Yv-onn, wel fijn dat je er best rustig in staat, als je uitgaat van een menstruatie kan het natuurlijk alleen maar meevallen, makkelijker gezegd dan gedaan haha :)

Spannende tijd voor ons allemaal!
 
Terug
Bovenaan