NOD tussen 5 en 20 februari

Ik denk dat ik al ik in ronde 9 zou zitten zeker naar de huisarts zou gaan en hem zou vertellen dat ik al meer dan een jaar bezig ben en dat ik er helemaal gek van wordt.
Zou daar ook echt heel slecht tegen kunnen.

We gaan in ieder geval met z'n allen weer hele spannende weken tegemoet, fijn dat jullie er zijn :D
 
Ja ben niet down steeds ervan hoor.
maar idd heb een hele regelmatige cyclus 28 dagen steeds.
ach houden de moed erin denk idd 11-12 maanden dat ik aan de bel ga trekken eerst even alles in de gate houden. Jammer want het spontane gaat er dan wel af..
heb ook het idee dat ik steeds meer zwangere mensen zie op Mn werk en op straat.
hebben jullie dat ook? 
 
Junibaby lees je bericht nu..
ja This wel een idee heb alleen spiraal laten verwijderen door haar dus ze weet wel dat het geen jaar is Haha 
hoop op een wonder dat het deze x raak is. 
 
 
Ik zie net in de app dat mijn NOD de 11e is ipv de 14e Haha. 3 dagen eerder duidelijkheid! 
Wij zitten in ronde 2 en merk wel dat in de vorige ronde mijn lichaam allerlei kwaaltjes kreeg die niet echt waren! Dus alles wat ik nu voel ga ik lekker niet op in en luister ik niet naar, de NOD dag is bepalend! Dit geeft rust voor mij. 
Mij ben dus heel benieuwd. Ik heb besloten dat ik tot mijn NOD dag wel ga drinken, alleen in veel mindere mate max 2 glazen per feestje als ik het noodzakelijk acht! Zo kan ik het toch een beetje verdoezelen en jk las ook dat de eerste 4 weken er geen direct contact is.. mijn vriendinnen hebben dat ook allemaal gedaan en is allemaal goed gegaan, dus ik denk 2x een glaasje op de twee feestjes die ik heb in de komende 2 weken moet goed gaan! 
 
We wachten af tot de 11e! Spannend toch wel. 
 
@Avb89, hahaha, ja dat is dan inderdaad wel een raar verhaal :p
Gelukkig wordt je er niet helemaal down van, zou ook zonde zijn, er zijn nog zo veel mooie dingen om ons heen.

@BiHo, cool, dan lopen we dus samen op.
Wanneer was je eisprong? weet je dat?

Moeten we elkaar maar even flink motiveren om te wachten.
hahaha ;)
Gaat ons lukken!!!
 
@Junibaby idd positiviteit✅
@Biho ja heb ik ook gelezen! Ik eet alles en drink af en toe x met feestje let er wel op.. ik rookte al niet dus dat scheelt.
 
 
@junibaby12 gisteren volgens mijn app heb een cyclus van 28 dagen! Ja samen wachten en aftellen! Nog maar 13 dagen Haha ?
 
@AVb89 ja precies , zo is het ook vol te houden... dingen niet meer eten en niet meer drinken is dan ook niet realischtich! 
 
 
halloooo , 
ik wou even in het kort mijn verhaal kwijt .
ik ben 20 jaar . gezond zover ik weet..
ik en mijn vriend zitten al in ronde 23 dus mijn hoop is al wat aan het vergaan laten we maar zeggen .
al die tijd lees ik al mee op forums en andersmans symptomen en gebeurtenissen. nu na al die tijd durf ik is zelf te reageren .
ik heb 21 januari een positieve ovulatie test gehad . 23 januari heb ik mijn ovulatie gevoeld . nu heb ik vandaag 28 januari verschikkelijke lage rug pijn en been krampen . ik heb een onregelmatige cyclus van 28 tot 34 dagen . meestal 34 dagen . vandaag zou een eventuele innesteling kunnen zijn maar ik kan ook een vroege menstruatiecyclus hebben deze maand. nou vroeg ik me dus af of iemand de innesteling heeft gevoelt met lage rug krampen en been krampen ? 
in ieder geval alvast
 
iedereen bedankt voor het lezen 
 
Terug
Bovenaan