Meiden sorry dat ik even afwezig was, maar ik merkte dat ik nog wat onrustig was en schrijven lastig vond, had dus even een momentje voor mezelf nodig.
Maargoed, de vruchtbare dagen zijn achter de rug en ik kom weer gezellig met jullie mee wachten.
@Suussske, ik test meestal na mijn werk rong 17:00 uur, maar de tijden kunnen in sommige gevallen varieren, van de week was ik pas om 21:00 uur thuis en heb er toen ook gewoon nog een test tegenaan gegooid.
Ik heb een hele duidelijke eisprong gehad.
Had nu andere testen en daar was wel een opbouw en een afbouw te zien.
Wij hebben de vruchtbare dagen in ieder geval optimaal benut.
@Yv-onn, de innesteling gebeurt zo’n 6 tot 12 dagen na de eisprong.
Bij de ene vrouw is dit dus sneller dan bij de ander.
Het is duidelijk dat we als zwanger willen wordende vrouwen overal bevestiging in zoeken dat we zwanger zijn.
Ik had in ronde 1 echt alle kwaaltjes die je maak kan bedenken en daarna een negeatieve test gevolgd door een ongesteldheid.
Vorige maand had ik nergens last van en was ik hartstikke zwanger.
Het is dus heel lastig te bedenken wat bij een zwangerschap hoort en wat gewoon bij de hormonale schommelingen die plaats vinden tijdens je cyclus.
Ik hoop in ieder geval voor jou dat het allemaal hele mooie voortekenen zijn.
@Mari-on, ik heb gelezen dat het kan gebeuren dat je rond je eisprong ook bloed verliest, dit kan dus geen kwaad.
@AVB, ja hoor ik heb ook plaats genomen op het wachtbankje, mijn sprong was 2 dagen eerder als dat mijn app aangaf, ben blij dat ik een sprong heb en ook blij dat ik ovu testen heb gebruikt.
ondanks dat mijn sprong eerder was, hou ik wel gewoon mijn oude datum aan van 11 februari, dan heb ik toch meer zekerheid met een dikkere streep als ik zwanger ben.
Ik denk er ook aan om het op valentijnsdag te vertellen, maar moet nog even kijken hoe ik dat ga regelen en kan ik 3 dagen mijn mond houden???
Men, lastig hoor..
@bi-ho, ja dat moet genoeg zijn om het om de dag te doen.
Na de eisprong gaan wij gewoon weer in de normale modus en doen we het als we zin hebben.
Ondanks het feit dat we het allebei niet erg vinden om het om de dag te doen met als doel het maken van een kleintje is de relax modus toch ook wel erg fijn.